فرمانده انتظامی استان، گفت: 2 میلیارد و 312 میلیون ریال کالای قاچاق از 5 دستگاه خودرو در محور گناوه به گچساران کشف شد.
کد خبر: ۸۶۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 11 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی انصاری" اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پاسگاه انتظامی آبشیرین فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران با هماهنگی مرجع قضائی در محور های مواصلاتی گناوه به گچساران ايست و بازرسي برپا کردند.
وی افزود: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری محور گناوه به گچساران طی یک عملیات به 5 دستگاه خودروی سواری به صورت کاروانی مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.
این مقام انتظامی بیان داشت: مأموران در بازرسي از این خودروها2 هزار و 400 نخ سيگار،48دستگاه اتوبخار،2هزارو680عددفندک،768عددپاستور،یک هزار و 560 عدد خميردندان،4هزارو212عدد آدامس، 3دستگاه کولرگازي دو تيکه،45عدد ترازوي ديجيتال،یک دستگاه يخچال فريزر دوقلو که همگی فاقد اسناد گمرکی بودند، کشف و ضبط کردند.
سردار انصاری با اشاره به این که برابر نظر کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده 2 میلیارد و 312 میلیون ریال، برآورد شده است خاطرنشان کرد: در این راستا 5 متهم به همراه پرونده هایشان به اداره تعزیرات حکومتی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قاچاق از تهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی است، تصریح کرد: نيروي انتظامي قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد مي كند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار