کد خبر: ۸۶۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵ 10 June 2020

یحیی رضایی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: با راه اندازی این واحدها با تولیدماهانه ۶۰۰ هزار ماسک، نیاز استان به طور کامل تامین می شود.

وی اضافه کرد: واحد تولید ماسک عسلویه در حال حاضر تولید آزمایشی خود را نیز انجام داده است و به زودی رسما آغاز به کار می‌کند و کارخانه تولید ماسک منطقه ویژه اقتصادی نیز با اخذ مجوز لازم به احتمال زیاد در ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: اکنون با وارد کردن ماسک از دیگر استان‌ها نیاز ماسک به خوبی تامین می‌شود، عرضه  در تمام داروخانه‌ها  انجام می شود و در تامین ماسک بیمارستانی نیز کمبودی نداریم.

وی افزود: ماسک مورد نیاز استان اغلب از استان‌های تهران، البرز، مشهد و اصفهان وارد می‌شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآورشد: پس از شیوع کرونا به یکباره نیاز به ماسک، دستکش و سایر ملزومات محافظتی کرونا افزایش پیدا کرد که با فعالیت گروه‌های مختلف به صورت خودجوش در تولید ماسک تلاش شد نیاز استان تامین شود و پس از آن با ورود ماسک‌های کارخانه‌ای نزدیک به یک ماه است که در تامین نیاز به ماسک به تعادل رسیده‌ایم.

رضایی اضافه کرد: همچنین اکنون ۳ کارخانه تولید دستکش یک‌بار مصرف در استان فعالند و نیاز استان را به طور کامل برطرف می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار