آمار جان باختگان کرونا در استان بوشهر امروز هم افزایش یافت و ۲۷ نفر رسید.
کد خبر: ۸۶۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴ 10 June 2020

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از شناسایی ۸۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا  خبر داد و گفت: تعداد مبتلایان به این بیماری تا امروز چهارشنبه ۲۱ خرداد به دو هزار و ۱۸۱ نفر رسیده است که شامل هزار و ۲۲۶ مرد و ۹۵۵ زن است.

سعید کشمیری افزود: از ۸۱ مورد جدید ۴۲ نفر زن  و ۳۹ نفر مرد هستند، همچنین ۲۹ مورد از مبتلایان جدید در بوشهر، ۴۳ مورد در دشتستان،۲ مورد در تنگستان، ۲ مورد در دشتی، ۳ مورد در کنگان، یک مورد در عسلویه و یک مورد در دیلم شناسایی‌شده‌اند.

کرونا در بوشهر

او  با اشاره به فوت سه نفر دیگر بر اثر کرونا، ادامه داد: یک زن از شهرستان گناوه و دو مرد از شهرستان‌های بوشهر و جم با بیماری زمینه‌ای فوت‌کرده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های استان یعنی دو هزار و ۱۸۱ نفر، تاکنون ۸۶۸ نفر بهبودیافته‌اند، هزار و ۲۴۸ نفر در منزل تحت مراقبت هستند و ۳۸ نفر دیگر نیز در بیمارستان به سر می‌برند.

او  با تاکید دوباره برای جدی گرفتن کرونا، گفت: برای سالم ماندن باید در خانه بمانیم، همچنین همه باید ماسک استفاده کنند، دست‌ها را به هیچ‌وجه به صورت خود نزنند، فاصله ۲ متری را در هر شرایطی از افراد دیگر به ویژه هنگام صحبت کردن حفظ کنند، مسافرت نروند و در تجمعات شرکت نکنند.

انتهای پیام/ک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار