رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: چمن زمین فوتبال ورزشگاه شهید سراجی از اماکن ورزشی قدیمی این بندر باتوجه به ضرورت و نیاز ترمیم و بازسازی شد.
کد خبر: ۸۵۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ 20 May 2020

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: چمن زمین فوتبال ورزشگاه شهید سراجی از اماکن ورزشی قدیمی این بندر باتوجه به ضرورت و نیاز ترمیم و بازسازی شد.

صادق عبدالهی روز چهارشنبه در این گفت وگو افزود: باتوجه به اینکه زمین چمن این ورزشگاه سالهاست در آن بازی‌های متعددی در رده‌های سنی مختلف کشوری، استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، کارآیی و کیفیت خود را از دست داده بود و ضرورت داشت که ترمیم و بازسازی شود.

وی گفت: گناوه یکی از قطب‌های فوتبال استان در سالیان اخیر نمایندگان متعددی در سطوح مختلف دارد و همین امر باعث شد که زمین چمن از استراحت کافی برخوردار نباشد و بصورت متعدد مسابقات در همه رده‌‍های سنی در آن برگزار شود.

رئیس هیات فوتبال گناوه اظهارداشت: باتوجه به فرصت پیش آمده تعطیلات فوتبال بخاطر شیوع ویروس کرونا، فرصتی پیش آمد و از اول اسفند عملیات اجرایی ترمیم و بازسازی چمن ورزشگاه گناوه آغاز شد که بهتر از گذشته شده و از روند کار رضایت داریم.

وی افزود: به منظور بهره مندشدن از زمین چمن استاندارد مطلوب و درجه یک باید این زمین کامل تخریب و دوباره از نو ساخته شود اما با توجه به وضعیت اقتصادی کشور بویژه در حوزه ورزش امکان آن فراهم نشد و تنها راهکار در این برهه ترمیم و بازسازی بود.

عبدالهی گفت: از مدیران استانی بویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر و مسئولان شهرستان انتظار داریم نگاه و توجه خاصی به فوتبال این منطقه داشته باشند و در توزیع اعتبارات حوزه ورزش، بودجه مناسبی برای بازسازی و ترمیم اساسی ورزشگاه شماره یک گناوه اختصاص دهند.

وی از حمایت و همکاری رئیس اداره ورزش و جونان گناوه و هیات فوتبال استان بوشهر برای بازسازی و ترمیم چمن ورزشگاه شماره یک این شهرستان تقدیر کرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای ۲ ورزشگاه چمن طبیعی و مصنوعی است.

منبع/ ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار