به مناسبت روز جهانی قدس و حمایت از آرمان های ملت فلسطین فراخوان استانی آثار هنری «قدس آزاد» در بوشهر منتشر شد.
کد خبر: ۸۵۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳ 19 May 2020

به مناسبت روز جهانی قدس و حمایت از آرمان های ملت فلسطین فراخوان استانی آثار هنری «قدس آزاد» در بوشهر منتشر شد.

.رئیس حوزه هنری استان بوشهر روز سه‌شنبه در این ارتباط گفت: هنرمندان این استان دارای ظرفیت‌های هنری بالایی هستند که مفاهیم متعالی مربوط به قدس شریف را می‌توانند در عرصه های هنری بخوبی جلوه‌گر سازند
امید پارسایی‌فر افزود: پیش بینی شده نخستین دوره فراخوان با استقبال و آثار ارزشمند هنرمندان برگزار شود که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این فراخوان به صورت سالانه منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به محورهای موضوعی این فراخوان اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس، همبستگی و وحدت ملی، مسلمانان و کشور فلسطین، مقاومت و بیداری اسلامی، شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان شهید راه آزادسازی قدس و مدافعان حرم از موضوع‌هایی است که هنرمندان می‌توانند مرتبط با آنها اثر ارسال کنند.

پارسایی‌فر عنوان کرد: هنرمندان می‌توانند آثار خود را در قالب شعر، داستان، دل نوشته، پوستر، کاریکاتور و موشن گرافیک ارائه دهند.

وی یادآور شد: مهلت ارسال اثر در اولین فراخوان قدس آزاد تا ۱۰ خرداد ماه ۹۹ تعیین شده و شرکت برای همه هنرمندان آزاد است.
پارسایی‌فر ادامه داد: هر هنرمند در هر بخش می‌تواند حداکثر سه اثر ارسال کند و محدودیتی در سبک‌ها و قالب‌های هنری آثار ارسالی وجود ندارد و به نفرات برگزیده جوایز ارزنده تعلق می‌گیرد.
وی عنوان کرد: آثار ارسالی باید به همراه نام کامل هنرمند، تخصص هنری، تلفن همراه، آدرس دقیق پستی، بیوگرافی و عکس هنرمند از طریق پست الکترونیکی artbushehr۱۰@gmail.com ارسال شود.

منبع/ ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار