محسن احمد زاده معلم جوان کلاس سوم دبستان در بندر امام حسن دیلم یادگاری از جنس حلالیت خواهی و توصیه‌های دلسوزانه به دانش آموزانش هدیه داد.
کد خبر: ۸۵۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 18 May 2020

محسن احمد زاده معلم جوان کلاس سوم دبستان در بندر امام حسن دیلم یادگاری از جنس حلالیت خواهی و توصیه‌های دلسوزانه به دانش آموزانش هدیه داد.
محسن احمدزاده سرباز معلم ۲۷ ساله‌ای است که سال تحصیلی کنونی دومین و آخرین سال خدمتش در این لباس بود.

او امسال هم در پایه سوم دبستان در بندر امام حسن شهرستان دیلم تدریس کرد و حالا که پایان سال تحصیلی است تصمیم گرفت مانند پارسال به ۲۲ شاگردش یادگاری بدهد؛ یادگاری از جنس حلالیت خواهی و دلسوزی‌های معلمانه.

او در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: پارسال زمانی که سال تحصیلی رو به پایان بود متنی را نوشته و به همه دانش آموزانم دادم و از آنها خواستم تا اگر از من دلخوری دارند مرا حلال کنند و نوشتم هر کاری که انجام دادم برای آینده آنها بوده است.

حلالیت خواهی معلم جوان از دانش آموزانش 

این معلم جوان ادامه داد: در ادامه متن به دانش آموزانم توصیه کردم که در فراز و نشیب زندگی خدا را به یاد داشته باشند، از مشکلات نهراسند و خود را برای کسب درجات بالا آماده کنند.

او افزود: امسال هم این متن را تهیه کردم و با توجه به اینکه مدارس به علت شرایط کرونایی تعطیلند آن را به دست یکی از والدین رساندم تا به بچه‌ها برساند.

احمدزاده گفت: امیدوارم دانش آموزانم این یادگاری را نگه دارند و در زندگی موفق باشند.

این معلم جوان ساکن گناوه است و محل کار با محل زندگی‌اش ۳۵ کیلومتری فاصله دارد.احمدزاده به معلمی علاقه‌مند است و دوست دارد اگر شرایطش فراهم شود در همین زمینه مشغول به کار شود.

منبع/ باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار