استاندار بوشهر:
استاندار بوشهر خواستار رسیدگی به مشکلات و تثبیت اشتغال بهبود یافتگان کرونا در استان شد و گفت: روند تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان هسته‌ای بوشهر تسریع شود.
کد خبر: ۸۴۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰ 11 May 2020

روند تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان هسته‌ای بوشهر تسریع شود 

استاندار بوشهر خواستار رسیدگی به مشکلات و تثبیت اشتغال بهبود یافتگان کرونا در استان شد و گفت: روند تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان هسته‌ای بوشهر تسریع شود.

عبدالکریم گراوند عصر دوشنبه در نشست بررسی تبعات ناشی از شیوع ویروس کرونا با مؤلفه‌های اشتغال و بیکاری در استان بوشهر با تسلیت شهادت و مجروح شدن تعدادی از دلاورمردان نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: برای خانواده شهدای این حادثه، صبر و برای آسیب دیدگان آرزوی صحت و سلامتی می‌شود.

وی، با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برای مقابله با کرونا امری مهم و ضروری است افزود: اکنون برخی از شهرهای استان خوزستان به سبب شیوع این بیماری، مجدداً محدودیت تردد ایجاد شده که لازم است تمام شرایط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در تمام لایه‌های جامعه مراعات شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ویروس کرونا به بخش‌های مختلف آسیب وارد کرد گفت: یکی از بخش‌های آسیب بر آن وارد شد حوزه کسب و کار و مشاغل بود که لازم است فضایی فراهم شود که این مشکلات به حداقل برسد.

گراوند با تاکید بر تعیین افراد بیکار شده در شهرها و مناطق مختلف استان بوشهر خاطر نشان کرد: باید آمار افراد بیکار شدن به سبب ویروس کرونا، در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان مشخص شود.

وی با تاکید بر تشکیل کارگروه ویژه برای حل مشکلات آسیب دیدگان از اشتغال تصریح کرد: در این راستا ارائه راهکارهای لازم برای بازگشت بیکاران به اشتغال از سوی مسئولان استان بوشهری امری مهم و ضروری است.

استاندار بوشهر حمایت از افرادی که به سبب ویروس کرونا اشتغال خود را از دست داده‌اند را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: بازگشت به کار افراد بیکار شده بر اثر کرونا ویروس و تثبیت اشتغال آنان باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

گراوند تسریع در تکمیل بیمارستان هسته‌ای بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: راه‌اندازی این مرکز درمانی در مقابله با بیماری ویروس کرونا نقش مهمی دارد چراکه بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر که اکنون بیمار معین در درمان بیماران کرونایی است می‌تواند با راه‌اندازی بیمارستان هسته‌ای در درمان سایر بیماران فعالیت کند.

منبع/ مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار