سیدغلام حسین میرجهانمرد و آسیه جوکار از شهرستان دیلم به عنوان دو مربی پیشتاز در سازمان دانش‌آموزی در استان بوشهر نمونه شناخته شدند.
کد خبر: ۸۴۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰ 11 May 2020

۲ مربی سازمان دانش‌آموزی دیلم در استان بوشهر نمونه شدند 

سیدغلامحسین میرجهانمرد و آسیه جوکار از شهرستان دیلم به عنوان دو مربی پیشتاز در سازمان دانش‌آموزی در استان بوشهر نمونه شناخته شدند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش دیلم روز دوشنبه در این گفت وگو اظهار داشت: از مجموع ۱۵ مربی نمونه استان بوشهر و در میان ۱۸ شهرستان و منطقه، ۲ مربی پیشتاز سهم شهرستان دیلم است که این موفقیت دلیلی مبرهن بر کیفیت فعالیت‌های صورت گرفته در این شهرستان است.

محمد اکبری با تبریک بیست و یکمین سالروز تاسیس این سازمان اظهار داشت: این شهرستان دارای ۲۹ مربی پیشتاز فعال است که سیدغلامحسین میرجهانمرد و آسیه جوکار به عنوان نمونه استانی برگزیده شدند.

وی گفت: امسال باوجود معلق شدن بسیاری از فعالیت‌ها به دلیل شیوع گسترش ویروس بیماری کرونا، شهرستان دیلم عملکرد قابل قبولی در بیشتر زمینه‌ها از جمله فعالیت‌های تشکیلاتی سازمان دانش‌آموزی داشته‌است.

اکبری افزود: این سازمان در تربیت نسلی مسئولیت پذیر، خداباور و وطن دوست و آموزه‌های این تشکیلات رسالت بزرگی بر دوش دارد که برای جامعه امروز مهم و ضروری است.

رئیس سازمان دانش آموزی دیلم گفت: همانطور که از نام این سازمان برمی‌آید، دانش‌آموز محور اصلی فعالیت‌های تشکیلاتی آن است که با ایجاد ارتباط موثر میان مربی، معلم و دانش آموز زمینه‌ساز بسیاری از فعالیت‌های تربیتی، پرورشی و فرهنگی است.

وی عملکرد شهرستان دیلم را در زمینه جذب، سازماندهی و فعالیت‌های تشکیلات دانش‌آموزی مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تشکیلات سازمان دانش‌آموزی با توجه به ظرفیت‌های بالای خود می‌تواند بستری مناسب برای تربیت اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی برای دانش‌آموزان باشد.

اکبری بیان کرد: امیدواریم در فعالیت‌های آینده سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌ بتوانیم در سایه همفکری، همدلی و همکاری با شتاب بیشتر برای رشد و پویایی دانش‌آموزان گام‌های بیشتر و موثرتری برداریم.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قرار دارد.

منبع/ ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار