فرماندار بوشهر:
فرماندار شهرستان بوشهر گفت: جزیره خارگ بالاترین رتبه را در عرصه هوشمند سازی مدارس دارد.
کد خبر: ۸۴۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ 10 May 2020

بالاترین رتبه هوشمندسازی مدارس در جزیره خارگ

فرماندار شهرستان بوشهر گفت: جزیره خارگ بالاترین رتبه را در عرصه هوشمند سازی مدارس دارد.

عباس جمشیدی عصر شنبه در آئین تودیع و معارفه بخشدار ویژه خارگ با تاکید بر اینکه باید کرونا را جدی بگیریم، اظهار داشت:همه پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی توسط وزارت بهداشت در تمامی امور باید رعایت شود.

وی افزود: همه مسئولان یک امانت دار هستند، نوکری کردن باب مسولیت افتخار است، شرایط خیلی سختی در سال ۹۸ داشتیم، در فروردین ماه ۲۵ استان کشور درگیر سیل بودند که پشتیبانی خیلی خوبی توسط اهالی شریف خارگ در استان خوزستان صورت گرفت که این همت جهادی جای تقدیر دارد.

فرماندار بوشهر تصریح کرد: انتخابات در شهرستان بوشهر با سلامت و امنیت کامل برگزار شد و جزیره خارگ یک شاخص در بحث برگزاری انتخابات بود.

وی تصریح کرد: همت جهادی، حمایت و پشتیبانی شرکت های نفت و پتروشیمی به‌ویژه شرکت پایانه‌های نفتی ایران در کنترل کرونا ویروس در قلب انرژی کشور عالی بود.

جمشیدی گفت: حضور مستمر و پرکاری بخشدار اسبق قابل تحسین است و باعث شد تا امورات در جزیره باید با تعامل کار را پیش بیریم.

وی با بیان اینکه مطالبه گری به حق کمک حال دولت خواهد بود، افزود: از شرکت پایانه‌های نفتی در حوزه مسئولیت های اجتماعی و هوشمند سازی مدارس تشکر می کنیم، جزیره خارگ بالاترین رتبه در حوزه هوشمند سازی مدارس دارد.

فرماندار بوشهر گفت: به دلیل شرایط خاص جزیره خارگ در انتخاب بخشدار جدید جزیره حساسیت خاصی داشتیم که انتخابی هم صورت گرفته است و نیاز به حمایت همه جانبه دستگاه های اداری و شرکت های نفت و پتروشیمی در جزیره خارگ داریم که با همدلی و همربانی بتوانیم خارگ را در مسیر توسعه قرار دهیم.

منبع/ مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار