رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: برنج و شکر طرح تنظیم بازار به صورت مستمر میان قشرهای مختلف مردم در حال توزیع است.
کد خبر: ۸۴۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶ 09 May 2020

توزیع برنج و شکر طرح تنظیم بازار به طور مستمر

به گزارش تابناک بوشهر، سید حسین حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون هزار و ۶۱۹ تن برنج و ۷۱۹ شکر طرح تنظیم بازار به استان اختصاص یافته که با قیمت مصوب کارگروه تنطیم بازار کشور بین قشرهای مختلف جامعه به صورت مستمر در حال توزیع است.

او افزود: برای پوشش حداکثری توزیع کالا‌های اساسی، طبق مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان تا کنون بیش از هزار و ۴۰۰ تن برنج و بیش از ۵۰۰ تن شکر با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط مانند دستگاه‌های حمایتی با اولویت قرار دادن قشرهای آسیب پذیر مانند مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام (ره)، افراد زیر پوشش سازمان بهزیستی، ملوانان، کارگران شاغل در واحد‌های صنعتی و معدنی، پاکبانان و نیروهای خدماتی شهرداری‌های استان، کارگران و کارکنان واحد‌های صنفی و کسب و کار‌های آسیب دیده از بیماری کرونا مانند رانندگان تاکسی تلفنی، آرایشگران مردانه و زنانه، رستوران‌ها ...، روستاییان با همکاری دهیاری‌ها، بازنشستگان، کارکنان دستگاه‌های اجرایی عضو و غیر عضو اتحادیه تعاونی کارکنان دولت، فرهنگیان، نیرو‌های نظامی و انتظامی، طرح همدلی و مواسات، مراکز خیریه و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای توزیع بین مردم توزیع شده و بقیه نیز در حال توزیع است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در جامعه به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا عنوان کرد: طبق مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر این سازمان در تلاش است تا توزیع کالا‌ها را به گونه ای مدیریت کند تا مشکلی برای سلامت جامعه پیش نیاید.

حسینی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با تخصیص سهمیه‌ای به طرح مواسات و زیر پوشش قرار دادن سایر افراد نیازمند در شهر‌ها وروستا‌ها تلاش کرده در توزیع این کالاها عدالت برقرار شود.

او گفت: بخشی از اقلام تنظیم بازار نیز به منظور تامین نیازمندی سایر قشرهای مردم در اختیار فروشگاه‌های زنجیره‌ای که مجوز فروش اینترنتی دارند قرار گرفته تا با رعایت دقیق ضوابط بهداشتی توزیع شود.

منبع/ باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار