عبور موفق از پیک مصرف؛
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: برای اینکه در تابستان امسال کمترین میزان خاموشی برق را داشته باشیم تلاش می‌کنیم و مردم هم باید همکاری لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۸۴۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 03 May 2020

تابستانی با حداقل خاموشی برق در بوشهر/ مردم باید همکاری کنند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: برای اینکه در تابستان امسال کمترین میزان خاموشی برق را داشته باشیم تلاش می‌کنیم و مردم هم باید همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش تابناک بوشهر، اردشیر مذکوری صبح یکشنبه در نشست با مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: در راستای تحقق نام سال یعنی جهش تولید همه تلاش خود را به کار خواهیم بست و یکی از اولویت‌های شرکت توزیع برق بوشهر تحقق همین موضوع است.

وی با اشاره به دستاوردهای شرکت توزیع برق بوشهر در سال گذشته بیان کرد: پایداری شبکه برق و گذر موفق از پیک تابستان، بدون اعمال خاموشی به مردم شریف استان مهم ترین موفقیت های صنعت برق است.

تقویت شبکه برق جنوب استان

مدیرعامل برق بوشهر از اجرای طرح ملی قبض سبز (حذف قبوض کاغذی) و طرح های توسعه ای در قالب خبر داد و افزود: پویش هر هفته: الف_ب_ایران که توسط صنعت برق کشور و استان برای آبادانی ایران کلید خورد از دیگر موفقیت‌های صنعت برق است که نشانگر انسجام و کار تیمی موفق صنعت برق در سطح کشور است.

وی اضافه کرد: صنعت برق استان بوشهر نیز در آخرین هفته از اسفندماه سال گذشته با افتتاح پست برق ۱۳۲/۲۰ کیلوولت کنگان، گامی بلند و با اهمیت جهت تقویت و پایداری شبکه برق جنوب استان و تامین برق مشترکان جدید در شهرستان کنگان برداشته است.

مذکوری خاطرنشان کرد: بهبود خدمت رسانی از جمله توفیقات سال ۹۸ است که به موازات سایر موفقیت ها حاصل شده است که همه در پرتو همدلی، همکاری و هماهنگی همکاران و همراهی مسولین و مردم بوده است.

پویش هرهفته الف-ب-ایران

وی بیان کرد: امسال نیز پویش هرهفته الف-ب-ایران در دو بخش «ساخت و ساز» و «ساز و کار»، ادامه خواهد یافت و امیدواریم که بیش از گذشته شاهد برکات آن برای کشور و استان باشیم.

مذکور اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و افزایش مصرف، برنامه ریزی لازم در سطح کشور و استان برای عبور موفق از پیک تابستان انجام شده و امیدواریم با اجرای این برنامه ها و همچنین مشارکت همه مردم عزیز استان در مصرف بهینه برق و همکاری سایر مشترکان در برنامه های مدیریت مصرف، شاهد تابستانی با حداقل خاموشی باشیم.

منبع/ مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار