مدیرعامل عمران شهر عالی‌شهر بوشهر گفت:۳۵۰۰ واحد مسکونی استان بوشهر در اجرای طرح اقدام ملی در شهرهای جدید این استان تولید و ساخته می‌شود.
کد خبر: ۸۴۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ 02 May 2020

ساخت ۳۵۰۰ واحد واحد مسکونی در شهرهای جدید استان بوشهر 

به گزارش تابناک بوشهر، علی مقاتلی صبح امروز در جلسه شورای مسکن استان بوشهر هدف از اجرای طرح اقدام ملی مسکن را تامین مسکن برای اقشار متوسط و کم‌درآمد جامعه دانست و اظهار داشت: هدف طرح اقدام ملی تولید مسکن ارزان قیمت است و مسکن‌های تولیدی با قیمت‌های مناسب در اختیار اقشار ضعیف و متوسط جامعه قرار می‌گیرد.

وی، با بیان اینکه در مرحله نخست طرح اقدام ملی سهمیه شهر جدید عالیشهر بوشهر 2 هزار و 250 واحد اعلام شد افزود: این واحدها برای جمعیت شهرهای بوشهر و عالیشهر است که تاکنون 1000 واحد آن در سامانه ثبت نام ثبت شده و 508 نفر افراد ثبت نامی دارای شرایط لازم هستند.

مدیرعامل عمران شهر عالی‌شهر بوشهر با بیان اینکه تاکنون 114 نفر برای افتتاح حساب به بانک مسکن در اجرای طرح اقدام ملی مسکن معرفی شده‌اند خاطر نشان کرد: در مرحله دوم 500 نفر به این مجموعه افزوده شد که در این مرحله 600 نفر ثبت نام کرده‌اند که هنوز افراد حائز شرایط لازم پالایش نشده‌اند.

مقاتلی با بیان اینکه برای اجرای طرح یاد شده شش مشاور همکاری می‌کنند خاطر نشان کرد: به‌زودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود.

وی، بیان کرد: تا پایان خرداد ماه عملیات ساخت 400 واحد مسکونی در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید عالی شهر بوشهرآغاز می‌شود.

مدیرعامل عمران شهر عالی‌شهر بوشهر با بیان اینکه زمین ساخت واحدهای مسکونی آماده است تصریح کرد: برای آماده سازی زمین در اجرای طرح اقدام ملی مسکن 25 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

مقاتلی از اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرجدید در عسلویه خبر داد و بیان کرد: برای ساخت مسکن در اجرای این طرح 1000 واحد سهمیه اعلام شد که شهرهای نخل تقی، عسلویه، بیدخون و چاه مبارک شامل می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: در مجموع در ساخت اجرای طرح اقدام ملی مسکن، ساخت 3500 واحد از 5100 واحد مسکونی استان بوشهر در شهرهای جدید این استان اجرا می‌شود.

 منبع/ تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار