حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در جمع دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان ارومیه و خوی: معلمی شغل نیست بلکه عبادت است، پس معلمان باید قدر و منزلت حرفه خود را بدانند.
کد خبر: ۸۰۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ 03 December 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛ حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، عصر امروز با حضور در حسینیه اعظم عاشقان ثارالله ارومیه  در همایش گفتمان دینی در دانشگاه در جمع دانشجو معلمان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان ارومیه و خوی به بیان مطالبی در خصوص اهمیت تربیت معلم و ارزش کار معلمی پرداخت.
حجت الاسلام و المسلمین قرائتی با بیان اهمیت نقش  و جایگاه شغل معلمی و به ویژه  دانشگاه فرهنگیان در تربیت نسل جدید جامعه گفت : بنده سعی خواهم کرد که در مواقع حضور در استان های کشور در پردیس های دانشگاه فرهنگیان حضور پیدا کنم.
 
رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند «معلمی شغل انبیاء است» و این تعبیر درستی است اظهار داشت: معلم واقعی خداوند است و البته جبرئیل هم معلم است و از این رو معلمی عبادت است و معلمان باید قدر و منزلت خود را بدانند.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی اضافه کرد:  تربیت نسل نو اهمیت زیادی دارد و لذا معلمان باید مدرک را کنار بگذارند و با بالا بردن اطلاعات خود نسل جدید را به نحو شایسته ای تربیت کنند

وی خطاب به دانشجومعلمان گفت: برای جا انداختن مطالب و تدریس از مثل های قرآنی زیاد استفاده کنید.
حجت الاسلام قرائتی با اشاره به اینکه معلم باید دانش آموز را بنده خدا تربیت کند و قرار نیست دانش آموز را فقط با سواد نماید، گفت: پناه ببرید به خدا از علمی که بی فایده است و این جمله مناجات است.

حجت الاسلام قرائتی با اشاره به اینکه سرمایه دارترین مردم روی زمین معلمان هستند، گفت: سرمایه داران دنیا روی جمادات کار می کنند اما معلم روی روح انسان کار کرده و وظیفه اش انسان سازی است. انتهای پیام/م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار