مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر :
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: کاهش ساعت کار دستگاه های اجرایی این استان که توسط استاندار محترم ابلاغ شده مصرف برق را به میزان ۷۰ مگاوات کاهش داد.
کد خبر: ۷۵۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ 18 June 2019
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: کاهش ساعت کار دستگاه های اجرایی این استان که توسط استاندار محترم ابلاغ شده مصرف برق را به میزان ۷۰ مگاوات کاهش داد.
 به گزارش "بوشهرما"، اردشیر مذکوری در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در این راستا از دستگاه‌های اجرایی برای نقش آفرینی در این کاهش قدردانی می‌شود و انتظار است با توجه به روزهای گرم پیش رو همکاری‌های بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

وی بیان کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی برافزایش محسوس دما در این چند روز پیش رو انتظار است دستگاه های اجرایی و مردم در مدیریت مصرف برق اهتمام جدی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: در مقایسه صورت گرفته در روز گذشته پیک بار مصرف برق در بوشهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: با این وجود چنانچه از سوی مصرف کنندگان اهتمام جدی برای کاهش مصرف صورت گیرد مشترکان بوشهری در تابستان پیش رو برقی مطمئن و مستمر خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر یادآور شد: تابستان امسال نسبت به سال گذشته دمای هوا ۲ درجه گرمتر است که این امر به طور طبیعی حدود 6 درصد به پیک بار مصرف برق استان بوشهر اضافه می‌کند.

وی در ارتباط با راهکارهای مهم در صرفه جویی نیز بیان کرد: تنظیم دمای کولر ها بین ۲۳ تا ۲۶ درجه، مدیریت موثر مصرف برق از ساعت ۱3 تا ۱۷ بعنوان ساعت های اوج مصرف، استفاده از لامپ های کم مصرف از موارد مهم و تاثیرگذار برای صرفه جویی در مصرف برق است.

مذکوری ادامه داد: بکارگیری وسایل برقی دارای برچسب انرژیA، سرویس به موقع کولرها، شستشوی ماهانه کنداکسور و پنل کولرها از دیگر راه‌های مؤثر در کاهش مصرف برق است که مشترکان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی گفت: اهتمام دستگاه‌های اجرایی برای تعطیلی در موعد مقرر و همچنین خاموش کردن تمامی دستگاه‌های سرمایشی هنگام ترک محیط کار از دیگر نکات قابل توجه برای مدیریت مصرف برق است.

مذکوری افزود: با توجه به اینکه تابستان گرمی خواهیم داشت موضوع مدیریت مصرف بسیار با اهمیت می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار