باشکست رکوردتماشاگران لیگ آزادگان دربوشهر:
بوشهر: ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر رکورد حضور تماشاگر در لیگ آزادگان را شکست و بیش از ۱۲ هزار بوشهری مشتاق برای رسیدن شاهین شهرداری به لیگ برتر فوتبال ایران شاهد پیروزی این تیم بودند.
کد خبر: ۷۳۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷ 17 April 2019

بوشهر: ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر رکورد حضور تماشاگر در لیگ آزادگان را شکست و بیش از ۱۲ هزار بوشهری مشتاق برای رسیدن شاهین شهرداری به لیگ برتر فوتبال ایران شاهد پیروزی این تیم بودند.

به گزارش «تابناک بوشهر»؛ ویسی و شاگردانش در هفته سی و دوم لیگ یک با نتیجه ۲بر۰ ملوان انزلی را شکست دادند تا همچنان یکی از شانس های اصلی صعود به لیگ برتر لقب بگیرند.

بازی تهاجمی شاهین شهرداری از همان ابتدا شروع شد و تیم بوشهری می توانست توسط مالکی و سالاری دروازه ملوان را باز کند اما گلر 17 ساله انزلی چی ها یکی از بهترینهای بازی ظاهر و مانع از باز شدن دروازه شمالی ها شد.

در دقیقه ۱۷ فرار تماشایی نیکخو و ارسال او به صارمی رسید تا کاپیتان شاهین هشتمین گل فصلش را به گوشه دروازه ملوان بفرستد. این گل شاهین و ویسی را از زیر فشار سنگین هواداران بیرون آورد تا در ادامه ملوان ها حرف چندانی برای گفتن نداشته باشند.

در نیمه دوم بازی پاسهای تکضرب بازیکنان شاهین بخصوص صارمی، محبی و شعبانلو در میانه میدان بازیکنان جوان ملوان را اسیر شاهین کرد و استارت های انفجاری محبی عرصه را بر آنها تنگ تر کرد.

سالاری مهاجم شاهینی ها که در طول ۹۰ نود دقیقه آرام و قرار نداشت تا اینکه روی یک ریباند گل دوم شاهین و تمام کننده را به ثمر رساند.

بعد از این گل، بوشهری ها بازی را اداره کردند هر چند توسط محبی می توانستند گل سوم را هم به ثمر برسانند اما نوک پای بال راست سرعتی بوشهری ها که نود دقیقه در دفاع و حمله یکی از خوبهای زمین بود به بیرون برود.

عملکرد خط دفاعی شاهین در این بازی قابل ستایش بود جاییکه بهروز نوروزی در تقابل با بهترین گلزن لیگ دسته اول شهریار مغانلو اجازه حرکت به وی نداد و روز خوب او غلامعلی تبار از نکات مثبت بازی بود.

این پیروزی شاهین شهرداری ۵۱ امتیاز کرد و با یک بازی بیشتر نسبت به گل ریحان در مکان دوم جدول قرار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار