کد خبر: ۷۳۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷ 16 April 2019

بوشهر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: تاکنون 38درصد واحدهای مسکن روستایی این استان مقاوم سازی شده است.

حمید حیدری بردیدی روز دوشنبه درحاشیه بازدید از پروژه 68 واحدی مسکن شهرستان دیر در گفت وگو با ایرنا افزود: دولت توجه ویژه ای به مقاوم سازی واحدهای روستایی دارد و در این بخش تسهیلات خوبی ارائه می دهد.
وی گفت: انتظارداریم که مردم روستاها برای جلوگیری از واردشدن خسارت از این فرصت ها استفاده کرده و برای دریافت تسهیلات ویژه مقاوم سازی شتاب کنند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: سال گذشته از طرح بهسازی ویژه مسکن روستایی 1552 واحد به استان ابلاغ شد که 539 فقره با دریافت تسهیلات هر واحد 250 میلیون ریالی صورت گرفته است و برای اتمام واحدها در نظر داریم کمک های بلاعوض تا سقف 80 میلیون ریال برای هر واحد جذب کنیم.
وی گفت: در کنار این کارها یک تفاهم نامه ای با بانک مهر اجراشده که برای اتمام هر واحد مسکونی تا سقف 250 میلیون ریال با کارمزد چهاردرصد تسهیلات پرداخت شود که در این بخش 10 میلیارد ریال اعتبار سهمیه استان بوشهر است.
حیدری بریدی بر لزوم نهادینه کردن مشارکت مردم برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی تاکید کرد و افزود: هم اکنون 30درصد مسکن روستایی دیر مقاوم سازی شده است که رتبه پنجم را در میان 10 شهرستان این استان به خود اختصاص داده است.
وی گفت: پروژه 68 واحدی مسکن دیر با پیشرفت خوبی در دست اجراست و در ماه آینده نیز عملیات اجرایی یک پروژه 60 واحدی در این شهرستان آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار