روزجمعه همراه باسراسرکشور:
بوشهر:مردم استان بوشهرشعارمرگ برامریکارادرکنارآب های نیلگون خلیج فارس طنین اندازکردند.نمازگزاران جمعه بوشهری از طیف های مختلف سیاسی، نظامی و مردمی ظهر امروز پس از اقامه نماز، راهپیمایی با شکوهی از مصلی جمعه تا میدان قدس بوشهر برگزار کردند.
کد خبر: ۷۳۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ 13 April 2019
 نمازگزاران جمعه بوشهری از طیف های مختلف سیاسی، نظامی و مردمی ظهر امروز پس از اقامه نماز، راهپیمایی با شکوهی از مصلی جمعه تا میدان قدس بوشهر برگزار کردند.
به گزارش "تابناک بوشهر" در راستای محکوم کردن اقدام سران آمریکا و حمایت از نیروی مقتدر سپاه، نمازگزاران جمعه بوشهری از طیف های مختلف سیاسی، نظامی و مردمی ظهر امروز پس از اقامه نماز، راهپیمایی با شکوهی از مصلی جمعه تا میدان قدس بوشهر برگزار کردند.
 
 
راهپیمایان با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»، «ترامپ ورشکسته؛ سپاه نمیشه خسته»، «ترامپ در چه فکریه؛ ملت همش سپاهیه»، «ایران سپاهی شده؛ ترامپ روانی شده»، «سلیمانی می‌رزمد؛ آمریکا می‌لرزد» ضمن حمایت قاطع از سپاه پاسداران انزجارشان را از اقدام ترامپ در تروریستی خواندن سپاه پاسداران ابراز کردند.
    
نمازگزاران بوشهری با حمل پلاکاردهایی مسیر تعیین شده را طی کردند و در پایان بیانیه و قطعنامه راهپیمایی قرائت شد و مورد حمایت شرکت کنندگان قرار گرفت.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار