کد خبر: ۷۳۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ 13 April 2019

 

بوشهر: استاندار بوشهر گفت: در جنوب این استان به واسطه وجود 40 هزار هکتار صنعت در هم تنیده نفت و گاز احداث مرکز سوانح و سوختگی ضروری است.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند جمعه شب در نشست مسئولان استان بوشهر با وزیر اطلاعات افزود: باتوجه به استقرار صنعت نفت و گاز در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس یکی از این کمبودها فقدان مرکز سوانح و سوختگی است.
وی بیان کرد: در این زمینه انتظار است با کمک وزارتخانه های نفت و بهداشت و درمان زمینه احداث مرکز سوانح و سوختگی در جنوب استان بوشهر شود.
استاندار بو شهر با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهوری به استان بوشهر گفت: در جریان سفر اسفندماه پارسال دکتر روحانی مردم این استان با وجود شدت باران با استقبالی باشکوه عشق خود به ایران را نشان داده و همچنین زمینه ساز تقویت مواضع دولت شدند.
وی افزود: یکی از دستاوردهای ارزشمند این سفر تشکیل کارگروهی ملی برای کاهش آلایندگی های عسلویه بود ‌که این مهم از خواسته دیرینه بوشهری ها بوده است.
گراوند در اتباط با وضعیت امنیت استان بوشهر نیز گفت: این استان امنیت پایداری دارد که این مهم در سایه تلاش های بسیاری دستگاه های متولی محقق شده است.
وی اظهار داشت: در این زمینه سربازان گمنام امام زمان (عج)برای تامین امنیت نوروزی استان بوشهر و بویژه منطقه کارگری شهرستان های جنوبی جانانه پای کار بودند.
گراوند در بخش دیگری از صحبت های خود با محکوم کردن تروریست خوانده شدن سپاه گفت: رفتار زشت سران آمریکا در قبال سپاه ناشی از خانه نشین شدن تروریست های منطقه توسط این نیروی باصلابت و مقتدر است.
وی بیان کرد: چنانچه سپاه وجود نداشت اکنون تروریست ها به برخی از کشورهای منطقه سیطره انداخته بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار