کد خبر: ۷۳۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ 10 April 2019

بوشهر: استاندار بوشهرگفت: تروریست خواندن سپاه پاسدران انقلاب اسلامی از سوی آمریکا خلاف قوانین بین المللی و حرکتی زشت از سوی سردمداران این کشور است.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز سه شنبه در کارگروه آب و کشاورزی استان بوشهر افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیرویی نظامی و رسمی است که افتخار آن مبارزه با پدیده تروریسم است.
وی بیان کرد: این حرکت استکبار جهانی در معرفی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قابل قبول نیست.
گراوند افزود: این اقدام آمریکا همانند امضای سند واگذاری زمین بلندی های جولان که مربوط به کشور دیگری است را به نام رژیم اشغالگر قدس می زنند.
استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت پی گیری صاحبان چاه های کشاورزی فاقد پروانه بهره برداری استان مربوط به سال 85 تاکید کرد.
وی یادآور شد: از یکهزار و 823 حلقه چاه کشاورزی که در استان بوشهر باید تعیین تکلیف شوند تنها 245 حلقه چاه تعیین تکلیف شده و یکهزار و 80 حلقه دیگر هنوز هیچ اقدامی انجام نداده اند.
استاندار بوشهر با اشاره به سیاست اجرای طرح های گلخانه ای در استان بوشهر گفت: این استان توان و قابلیت بالایی در بخش اجرای طرح های گلخانه ای دارد که باید از آن استقبال شود.
وی تاکید کرد: وجود صنایع مختلف نفت و گاز نباید ما را از پرداختن به سایر قابلیت بخش های مختلف از جمله کشاورزی و تولید محصولات گلخانه ای غافل کند.
استاندار بوشهر برضرورت فعال بودن انبارهای خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان در این استان تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار