کد خبر: ۷۳۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱ 09 April 2019

بوشهر: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: براساس دستور فرمانده کل سپاه، سپاه این استان به عنوان معین شهرستان 100 هزار نفری سیل زده باوی خوزستان شد.

سردار رزمجو روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: براساس هماهنگی های بعمل آمده مناطق سیل زده بین سپاه های استانی کشور تقسیم شده است که شهرستان باوی خوزستان که در تهدید سیل قرار دارد به استان بوشهر واگذار شده است.
وی بیان کرد: در زمان حاضر پنج روستای این شهرستان به زیر آب رفته و 22 روستای دیگر در معرض سیل قرار دارد.
رزمجو اضافه کرد: مردم سخت کوش شهرستان باوی با گونی های سنگری اقدام به احداث سیل بند کرده و دسترسی زمینی و هوایی برای برخی روستاها وجود ندارد و باید با قایق به آنها خدمات رسانی شود.
وی اظهارداشت: درهمین راستا احداث آشپزخانه و نانوایی صحرایی برای تامین غذا و نان گرم برای مردم از جمله برنامه های قرارگاه پشتیبانی استان بوشهر برای شهرستان باوی است.
رزمجو گفت: با تامین امکاناتی از جمله لودر، بولدوزر، کامیون و دیگر ماشین آلات مورد نیاز، سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اقدام به ساخت سیل ‌بند در شهرها و روستاهای شهرستان باوی می کند.
وی یادآورشد: براساس مجوز فرمانده سپاه قدس موکب های استان بوشهر برای خدمات رسانی به سیل زدگان در حال اعزام هستند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرگفت: تامین گونی سنگری، پلاستیک، مواد غذایی، وسایل گرم کننده مانند چراغ والور، پتو و سایر اقلام زیستی از جمله نیازهای مردم سیل زده است.
رزمجو گفت: تا زمانی که این منطقه به شرایط مطلوب و ثابت برسد و مردم به خانه‌های خود برگردند سپاه با تمام ظرفیت ها در کنار مردم سیل زده باقی می ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار