کد خبر: ۷۳۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳ 06 April 2019

بوشهر: از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه تیم پارس جنوبی با گل دقیقه دوم وقت اضافه برابر قعر نشین جدول تیم استقلال خوزستان به برتری دست یافت.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که در استادیوم تختی شهر جم برگزار شد پارس جنوبی جم با نتیجه 2 بر یک از سد استقلال خوزستان گذشت.
در این دیدار متین کرم زاده (78) و فریبرز گرامی (92) به عنوان بازیکنان تعویضی برای پارس جنوبی و امیر حسین باقرپور(45) برای استقلال خوزستان گلزنی کردند.
ترکیب اصلی استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، سید ساسان شیر مردی، ایوب کلانتری، رضا درویشی، میثم کریمی، وحید خشتان، رضا نعامی، امیرحسین باقرپور، مصطفی کیانی، مهرداد پورابوالقاسم، میثم شاه مکوندزاده.
سرمربی: سیروس نعمتی نژاد
ترکیب اصلی پارس جم جنوبی: رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، عمادمیرجوان، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، محمد مهدی عسگری، کیوان امرایی، نیما انتظاری، شهرام گودرزی، سعید آهی 11 بازیکنی هستند که با نظر مهدی تارتار مقابل استقلال خوزستان به میدان رفتند.
سرمربی: مهدی تارتار
این دیدار در حالی برگزار شد که پارس جنوبی پس از گذشته چند هفته ناکامی و استقلال خوزستان با قرار گرفتن در قعر جدول نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی داشتند.
قضاوت این دیدار را علی میرغفار به همراه کمک‌های خود قهرمان نجفی و فرهاد مروجی بر عهده داشت.
پارس جنوبی با این برد 28 امتیازی شد و به رتبه هفتم جدول لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.
استقلال خوزستان نیز با این شکست همچنان با 10 امتیاز در رتبه شانزدهم جدول باقی ماند.
در هفته بیست و پنجم بازی ها پارس جنوبی به مصاف صنعت نفت خوزستان می رود و استقلال نیز در دربی خوزستان به مصاف فولاد می رود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار