کد خبر: ۷۲۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ 30 March 2019

بوشهر: معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: توسعه و افزایش زیرساخت‌های گردشگری دریایی و ساحلی استان بوشهر اولویت برنامه امسال این سازمان است.

به گزارش ایرنا، حسین اربابی روز جمعه در حاشیه بررسی و بازدید وضعیت اسکان مسافران نوروزی و گردشگران در بوشهر افزود: این استان از قابلیت‌های مهمی در عرصه گردشگری برخوردار است که باید توجه ویژه ای به آن شود.
وی بیان کرد: آب و هوای مطلوب، ساحل زیبای خلیج فارس، انواع تفریحات و گشت‌های دریایی و وجود آثار و ابنیه تاریخی و طبیعت بکر ،دشت و کوهستان از ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری قابل توجه استان بوشهر است.
معاون سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دشتی و گردشگری ادامه داد: امسال بوشهر از مقاصد مهم گردشگران است تا جایی که این استان تاکنون همانند سال گذشته جز سه استان برتر گردشگرپذیر و پر بازدید کشور است.
وی افزود: تاکنون بیش از 6.5 میلیون نفر اقامت شب در بوشهر ثبت شده که این میزان مسافر با آغاز موج دوم سفرها افزایش می‌یابد.
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر نیز گفت: برای 15 میلیون نفر شب اقامت در ایام نوروز در این استان برنامه‌ریزی شده که تاکنون 50 درصد آن محقق شده است.
مهرداد ستوده افزود: اقامت‌های بوم گردی روستایی در قالب توریسم بوشهر 2022 افزایش یافته و اکنون 250 واحد بوم گردی در استان بوشهر فعال است.
وی تاکید کرد: گردشگری دریایی یکی از اهداف مسافرت گردشگران است که در این راستا امسال برنامه‌های مهمی در استان طراحی و اجرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار