فرمانده انتظامی استان گفت: شب گذشته فرد 35 ساله ای در روستای دهرود "دشتستان" در حین تیراندازی در عروسی براثر بی احتیاطی جانش را از دست داد.
کد خبر: ۷۲۸۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ 25 March 2019

فرمانده انتظامی استان گفت:  شب گذشته فرد 35 ساله ای در روستای دهرود "دشتستان" در حین تیراندازی در عروسی براثر بی احتیاطی جانش را از دست داد.

فرمانده انتظامی استان در این خصوص گفت: پس از دریافت گزارش تیرخوردگی در مراسم عروسی در روستای "دهرود علیا" از توابع شهرستان دشتستان بلافاصله تیم گشت انتظامی بخش ارم به محل مورد نظر اعزام شد.

سردار خلیل واعظی ادامه داد: برابر بررسی های اولیه مشخص شد فرد 35 ساله ای به هویت "ع "شب گذشته در جشن عروسی با اسلحه ای که در دست داشته چندین نوبت اقدام به تیراندازی می کند.

وی افزود: زمانی که مهمانان در حال کادو دادن به عروس و داماد بودند این فرد اسلحه مسلح را کنار خودش گذاشته و سرگرم تماشای مراسم می شود. به گفته شاهدان، کودک خردسال این فرد که کنار پدرش ایستاده بود در حین بازی با اسلحه ماشه را فشار داده که با شلیک تیر سمت چپ گردن و مغز پدرش را متلاشی می کند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با ابراز تاسف از بروز این حادثه گفت: تنها راه موثر جهت پیشگیری از وقوع چنین حوادث خونبار و فاجعه آمیزی همکاری همه جانبه مردم و صاحبان عروسی است.

وی بیان کرد: ضربات و لطمات روحی و روانی، ترس و وحشت زنان و کودکانی که شاهد چنین حوادثی هستند جبران ناپذیر و به سختی قابل درمان خواهد بود.

سردار واعظی با بیان اینکه تحقیقات در مورد این حادثه ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: اسلحه مورد استفاده از نوع "برنو "و مجوز دار بوده که بوسیله پلیس توقیف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار