بوشهر: مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در حکمی ایوب بنوی را به عنوان سرپرست روابط عمومی این شرکت منصوب کرد.
کد خبر: ۷۲۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 14 March 2019

بوشهر: مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در حکمی ایوب بنوی را به عنوان سرپرست روابط عمومی این شرکت منصوب کرد.

به گزارش «تابناک بوشهر»؛ بنوی بومی استان بوشهر و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت فرهنگی و کارشناسی ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی است.

از جمله سوابق وی می توان به رئیس روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن)، رئیس روابط عموی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس، نماینده روابط عمومی های صنعت نفت منطقه سه کشور (استانهای جنوبی ) و دبیر هیئت اسکی شرکت ملی نفت ایران اشاره کرد.

در حکم حمید بورد خطاب به بنوی آمده: با عنایت به تعهد و تجارت ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست روابط عمومی منصوب می شوید.

اهم وظایف شما به شرح ذیل:
برنامه ریزی صحیح و اصولی جهت ایجاد ارتباط و تعامل سازنده بین کارکنان شرکت و مدیران
اطلاع رسانی صحیح ، به موقع و بروز دستاوردها ، توانمندیها و موفقیتهای شرکت با استفاده از تمامی امکانات موجود در حوزه رسانه
توجه جدی و برنامه ریزی اصولی در حوزه فعالیتهای فرهنگی با رویکرد اجرایی شدن اسناد بالادستی توسعه فرهنگی کشور مستند سازی فعالیتهای شرکت با استفاده از تمامی ابزارها و امکانات یک پارچه سازی فعالیتهای حوزه روابط عمومی در سطح مناطق و پرهیز جدی از موازی کاری ارائه برنامه سازنده در راستای ایجاد شور و نشاط کار کنان و خانوادها با هدف بهره وری بیشتر منابع انسانی شرکت زمینه سازی برای تعامل سازنده شرکت و محیط پیرامونی در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی برای دستیابی شرکت به اهداف خود ساماندهی فعالیتهای حوزه روابط عمومی با تعامل ویژه با روابط عمومی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران.

امید است با اتکال خداوند متعال و برنامه ریزی صحیح و اصولی و به سر انجام رساندن برنامه ها و ماموریتهای محوله موفق و سر بلند باشید.
با اغتنام از فرصت، بدینوسیله از زحمات و همکاریهای جناب آقای بهرام نریمانیان در طول تصدی ریاست روابط عمومی که در اجرای بخشنامه شماره ۲۰/۲-۲۹۹  مورخ ۹۷/۰۵/۰۶ موضوع محدودیت چهار ساله برای عهده داری یک پست که در آینده در منصاب دیگری ادامه خدمت خواهند داد تقدیر و تشکر می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار