کد خبر: ۷۲۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 06 March 2019

بوشهر:بازارچه تولیدات دانشجویی طرح چرتکه از سری برنامه های بزرگداشت هفته نکوداشت روز بوشهر روز چهارشنبه در آیینی با حضور شماری از مسئولان استانی گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه خلیج فارس در این ارتباط در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هدف از راه اندازی این بازارچه حمایت از تولیدات دانشجویی، ایجاد روحیه همکاری بین دانشجویان و کارآفرینی است.
عبدالمجید مصلح افزود: این بازارچه به مدت یک هفته فعال است و از جمله کالاهای موجود در آن می توان به صنایع دستی و تولیدات هسته های نوآور و هنرهای تجسمی اشاره کرد که همگی آنها از تولیدات دانشجویان و با قیمت مناسب عرضه شده است.
وی ادامه داد: معرفی مراکز گردشگری و سوغات استان بوشهر از دیگرهدف های اصلی این نمایشگاه است.
مصلح بیان کرد: این نمایشگاه در 2 بازه زمانی برگزار می شود که در بازه نخست از 14 تا 17اسفند نمایشگاه برای عموم در مقابل پارک شورای شهر بوشهر دایر است.
وی یادآور شد: در بازه زمانی دوم نیز نمایشگاه از 18 تا 20 اسفندماه از ساعت 15 تا 20 در دانشگاه خلیج فارس پذیرای علاقه مندان است.
18 اسفند سالروز تاسیس مدرسه تاریخی سعادت به عنوان روز بوشهر نام گذاری شده که در هفته منتهی به این روز ویژه برنامه های مختلف فرهنگی، ورزشی، تفریحی و اجتماعی در شهر بوشهر برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار