بوشهر: معاون استاندار بوشهر با تاکید بر نظارت بیشتر بر قیمت مواد گوشتی و پروتئینی گفت: بر اساس تصمیم ستاد تنطیم بازار سهمیه توزیع گوشت مرغ به قیمت هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در استان بوشهر افزایش یافته است.
کد خبر: ۷۱۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ 17 February 2019

سهمیه گوشت مرغ استان بوشهر بر اساس قیمت مصوب افزایش یافتبوشهر: معاون استاندار بوشهر با تاکید بر نظارت بیشتر بر قیمت مواد گوشتی و پروتئینی گفت: بر اساس تصمیم ستاد تنطیم بازار سهمیه توزیع گوشت مرغ به قیمت هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در استان بوشهر افزایش یافته است.

 سعید زرین‌فر در نشست ستاد تنظیم بازار بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای 200 واحد مرغ‌داری است اظهار داشت: میزان تولید گوشت از این مرغ‌داری‌ها بیش از نیاز است ولی به سبب  اینکه  توزیع گوشت به صورت شبکه‌ای انجام می‌شود بخشی از تولید استان به استان‌های دیگر تعلق دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر از جوجه‌ریزی در مرغ‌داری‌ها خبر داد و بیان کرد: بیش از 2.2 میلیون قطعه جوجه‌ریزی در مرغ‌داری‌ها انجام شده که  اواخر اسفند تولیدات آنها وارد بازار می‌شود.

وی از توزیع نهاده‌های موردنیاز مرغ‌داری‌ها و دامداری‌ها خبر داد  و گفت: با تاکید استاندار بوشهر سهمیه گوشت مرغ گرم استان بوشهر براساس قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار افزایش یافته است.

زرین‌فر تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد تنطیم بازار گوشت مرغ  به قیمت هر کیلوگرم  11 هزار و 500 تومان در استان بوشهر در مراکز گوناگون استان توزیع می‌شود.

به نوشته تسنیم، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر با تاکید بر نظارت بیشتر بر قیمت کالا و محصولات دامی و کشاورزی مورد نیاز مردم افزود: برخورد با متخلفان صنفی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و در این راستا گشت‌های نظارتی افزایش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار