درکرانه های خلیج همیشه فارس:
بوشهر:در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم انقلابی بوشهر صبح امروز مراسم راهپیمایی 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بوشهر و شهرهای 38گانه استان درکنار 120 روستای استان انجام شد.
کد خبر: ۷۱۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷ 12 February 2019

بوشهر:در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم انقلابی بوشهر صبح امروز مراسم راهپیمایی 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بوشهر و شهرهای 38گانه استان درکنار 120 روستای استان انجام شد.

 در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم انقلابی بوشهر صبح امروز مراسم راهپیمایی 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  در بوشهر و شهرهای 38گانه استان انجام شد.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه بوشهر امروز در هوای بارانی  با حضور در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار، بصیرت و ولایت‌مداری خود را در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن نشان دادند.
 

راهپیمایی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در 38 شهر و  بیش از 120 روستای استان بوشهر از ساعت 9  صبح آغاز شد و مردم در صفوف متحد و یکپارچه اقتدار و صلابت خود را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند.

مردم انقلابی و ولایت‌مدار بوشهری  مراسم راهپیمایی خود را از بسیج مرکزی آغاز کرده‌اند که در پیشاپیش صفوف متحد آنان آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده معظم شهدا، رزمندگان دوران دفاع مقدس حضور دارند.

محمد باقر قالیباف؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام
 
قالیباف صبح دوشنبه در مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم بوشهر با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: تاریخ ۴۰ ساله انقلاب نشان می‌دهد که مردم این انقلاب را تنها نگذاشتند و از مسیری که انتخاب کردند پشیمان نشدند.

* فرقی برای مردم نکرده که در مقابل دشمن بعثی بایستند و یا اینکه در خلیج فارس با آمریکایی‌ها بجنگند و همیشه در صحنه حضور دارند.
 
مشکلات با تکیه بر داخل حل می‌شود/ همه سلایق همدل و همراه باشند
 
*امروز مردم را دیدیم که با وجود سختی‌ها و مشکلات با انقلاب بیعت کردند و معنای این حضور این است که پای عزت و اقتدار ایران اسلامی ایستاده‌ایم و به آینده انقلاب و آینده کشورمان امیدوار هستیم.

* مردم هر هزینه‌ای را برای سرافرازی ایران اسلامی حاضر هستند بدهند و مثل همیشه نشان دادند که مردمی بصیر و فهیم و زمان‌شناس و با مروت و جوانمردی هستند و در صحنه‌های دفاع از انقلاب ایستاده‌اند. مثل همیشه باور کردیم و به یادمان خواهد ماند که مردم بزرگترین سرمایه این کشور هستند.
 
"> 
 
* چنین مردمی مایه افتخار ما مسئولان هستند و در هر جایی هستیم باید به این مردم افتخار کنیم و این را توفیق الهی و یک عبادت بدانیم که گرهی از کوچک تا بزرگ را از مشکلات مردم باز کنیم.
 
* محرومین و مستضعفین صاحبان اصلی این انقلاب و این نظام هستند و این انقلاب، انقلاب محرومان و توده‌های مردم است و ما مسئولان حق نداریم تحت هیچ شرایطی مردم را فراموش کنیم.

*حضرت امام فرمودند یک تار موی کوخ‌نشینان را به کاخ نشینان نمی‌دهم و حق نداریم این مردم و مستضعفین را فراموش کنیم. امام این انقلاب را با تکیه بر همین مردم انجام داد. 
 
"> 

*امام به جوانان ما اعتماد کرد. من و امثال من جوانان مقطع پیروزی انقلاب هستیم. امام به همه جوانان ارزش داد و امام به جوانان و مردم ایمان داشت و به راه خودش ایمان داشت و هرگز در مقابل ظلم با هر قدرتی کوتاه نیامد و در مقابل رژیم منحوس پهلوی ایستادگی کرد.
 
* امام معتقد بودند که دشمن را اگر مردم در صحنه باشند با دست خالی هم می‌توان شکست داد و این را در دفاع مقدس و همه صحنه‌های این انقلاب دیدیم. مردم همیشه در مقابل ظلم ایستادند و مقاومت کردند. رژیم پهلوی تکیه بر قدرت‌های بزرگ داشت و با این ذلت کشور را گذاشت و رفت.

*امروز دشمن دنبال ایجاد فاصله بین نظام اسلامی و مردم است و می‌خواهد امید به آینده را از بین ببرد و می‌خواهد با فشار اقتصادی و با دروغ و جوسازی مشکلاتی را فراهم کند و جامعه را به سمت فروپاشی ذهنی در کنار فشار اقتصادی پیش ببرد.
 

*ما مسئولان در مقابل این حرکت مردم و این اخلاص و بصیرت و هزینه‌های مردم باید توجه و انجام وظیفه کنیم. به گونه‌ای رفتار کنیم که اینگونه نشود که در کنار فشارهای دشمنان خدای ناکرده ما از سر ضعف مدیریت و یا بی‌توجهی فشار مضاعفی را بر مردم وارد کنیم.

*وظیفه ما است که بتوانیم در حوزه مسائل معیشتی و زیرساختی در کشور تلاش کنیم. امروز در حوزه زیرساخت‌های شرایط قابل مقایسه با قبل نیست و باید آثار این پیشرفت‌ها را در زندگی مردم دیده شود و با ضعف مدیریتی و نباید با ناکارآمدی ما مسئولان، این زیرساخت‌ها آثارش در کیفیت زندگی مردم محسوس نباشد و این قابل قبول نیست و باید به آن توجه کنیم.

*امروز در عرصه‌های علمی و هسته‌ای و صنعتی و دفاعی و . . . از کشورهای پیشتاز دنیا هستیم و این نشان می‌دهد که این منابع انسانی و مادی این ظرفیت وجود دارد که در عرصه‌های سخت خود را نشان داده است.

*در برخی صنایع کوچکتر که بسیار راحت‌تر است مانند خودرو ضعف‌هایی وجود دارد و رفع این مسائل نیازمند تدبیر و برنامه‌ریزی است و باید به آن توجه کنیم. امروز دشمن در دو جبهه رسانه‌ای برای اثرگذاری در ذهن مردم و فشار در عرصه اقتصادی حرکت می‌کند و امروز بخش خزانه‌داری آمریکا جبهه  نبرد با ما شده است و عرصه رسانه‌ای و اقتصادی جبهه اول مبارزه با دشمن است.
 
* در مقابل این دو جبهه رسانه‌ای و اقتصادی همه کسانی که دل در گرو ایران اسلامی داریم با هر گرایش و سلیقه‌ای باید دولت را کمک کنیم تا دولت در حل این مشکلات فائق آید. ممکن است «قالیباف» یا دیگری نسبت به دولت حرف‌های اساسی داشته باشد ولی در حل مشکلات و تامین معیشت مردم هر کاری که از دست ما بر بیاید باید به دولت کنیم و این خدمت به انقلاب و مردم است.
 
"> 
 
* این را هم باور داریم که این دولت است که باید گام اول را بردارد و باید بداند و باور داشته باشد که حل مشکلات اقتصادی با تکیه بر این مردم و جامعه و توان داخلی ما حل می‌شود.

*در طول دو دهه گذشته این فرهنگ را ارائه کردند که مذاکره با آمریکا باعث رفع مشکلات می‌شود. قرارداد هم امضا شد و آمریکا طبق معمول بدعهدی خود را نشان داد. ما باید تلاش کنیم و تکیه به بیگانگان نداشته باشیم و زمانی با بیگانگان می‌توانیم صخن بگوییم که در اوج قدرت باشیم و ضعفی نداشته باشیم.

* در جبهه‌هایی که دشمن می‌خواهد فشار وارد کند از جمله مسائل اقتصادی و رسانه‌ای باید به گونه‌ای طراحی و حرکت کنیم که تحت تاثیر فشار رسانه‌ای قرار نگیریم و آمار دروغ و غلط را باور نکنیم.
 
*این کشور عظمت دارد و مردم عزت‌مندانه ایستاده‌اند و باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی را فارغ از مسائل سیاسی همانطور که در جنگ بودیم در کنار هم باشیم و از این گردنه سخت عبور کنیم. در این مسیر این دولت‌مردان هستند که باید گام اول را بردارند چون آنها مسئولیت مستقیم دارند.

* رفتار آمریکا و اروپا نشان داد که امیدی به خارج نباید داشته باشیم و باید به داخل و توان داخلی با وحدت حرکت کنیم. ما برای این حرکت و برای رفع این مشکلات هیچ مشکلی نداریم و توان مالی و اقتصادی و توان منابع انسانی در داخل وجود دارد و می‌توانیم بر مشکلات اقتصادی و معیشتی فائق بیاییم و این ملت ثابت کرده است.
 
گفتنی است راهپیمایی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در 38 شهر و بیش از 120 روستای استان بوشهر برگزار شد. این راهپیمایی در برازجان از میدان 17 شهریور تا میدان شهید چمران، در خورموج از میدان امام(ره) تا میدان شهید مهدوی، در دیر از گلزار شهدای گمنام تا میدان غدیر، در کنگان از مصلی نماز جمعه تا ساحل خلیج فارس، در دیلم از سپاه تا مصلای نماز جمعه، در جم از میدان امام حسین(ع) تا میدان ورزشگاه شهدا، در اهرم از میدان امام(ره) تا ورزشگاه شهید بهشتی و در عسلویه از میدان لنج تا پارک ساحلی و در گناوه از میدان امام(ره) تا مصلای نماز جمعه برگزار شد.

 
 
 


 
"> 
"> 
"> 
"> 
"> 
"> 
"> 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
با نوع عساتون معلوم هست که چقدرررر شلوغ بوده است، حداکثر تعداد افرادی که تونستین نشون بدهید 300 نفر هست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار