بوشهر:آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در ۳۷ شهر و ۱۱۵ روستای استان بوشهر برگزار خواهد شد که این برنامه در شهر بوشهر ساعت ۹ صبح از خیابان امام روبرو درب بسیج مرکزی تا میدان رئیسعلی دلواری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ 10 February 2019

 

 بوشهرما:آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در ۳۷ شهر و ۱۱۵ روستای استان بوشهر برگزار خواهد شد که این برنامه در شهر بوشهر ساعت ۹ صبح از خیابان امام روبرو درب بسیج مرکزی تا میدان رئیسعلی دلواری برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان بوشهر گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۵۰ شهر و روستای استان بوشهر برگزار می‌شود.

 نصرالله شفیعی در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه پس از انقلاب کارهای زیادی انجام شده است، اظهار داشت: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران استقلال است، اکنون ما تنها کشور در جهان هستیم که خودمان در حوزه های مختلف مدیریت کشور تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی بیان کرد: آزادی یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب است که وجود این آزادی را افرادی که قبل از انقلاب را درک کردند می‌توانند متوجه شوند.
 
 
رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان بوشهر بیان کرد: سومین دستاورد های مهم انقلاب اسلامی ایران درهم شکستن ابهت پوشالی ابرقدرت‌هایی مانند آمریکا است، آنها دانستند اگر ملت ما تصمیم بگیرد هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع راه آنها شود.

شفیعی تصریح کرد: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران فرآهم شدن زمینه برای شکوفایی استعدادهای همه افراد جامعه است چرا که در گذشته تنها برای افراد محدودی این زمینه فرآهم بود.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران توانست کارآمدی مکتب اسلام به عنوان یک دین تاثیرگزار به دنیا معرفی کند و در طول این چهل سال ظرفیت دیگر اسلام را مشاهده کردند.
 
 

رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در استان بوشهر بیان کرد: امید یکی دیگر از دستاورهای انقلاب اسلامی است، چرا که با پیروزی و تداوم این انقلاب روحیه امید در بین دیگر کشورهای مستضعف شد و با الهام گرفتن از انقلاب قیام کردند.

شفیعی در خصوص برنامه های انجام شده در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در استان بوشهر خاطر نشان کرد: امسال ۲۵ کارگروه در قالب دستگاه های اجرای تشکیل شده که خروجی آن اجرای ۱۴ هزار برنامه در ایام دهه فجر بود.

وی افزود: آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در ۳۷ شهر و ۱۱۵ روستای استان بوشهر برگزار خواهد شد که این برنامه در شهر بوشهر ساعت ۹ صبح از خیابان امام روبرو درب بسیج مرکزی تا میدان رئیسعلی دلواری برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در استان بوشهر عنوان کرد: از جمله برنامه هایی که در حاشیه راهپیمایی برگزار خواهد شد تجلیل از پیشکسوتان مبارز در زمان انقلاب، رونمایی از موسیقی حماسی، پرواز کایت موتور دار، مانور جت اسکی و برنامه های رزمی است.
 
 

شفیعی عنوان کرد: سخنران ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر بوشهر محمد باقر قالیباف شهردار سابق تهران است.

وی عنوان کرد: امسال نور افشانی و بانگ تکبیر الله اکبر در روز ۲۱ بهمن راس ساعت ۲۱ در سراسر استان همزمان با کشور برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار