انتقاد اتاق اصناف به نمایشگاههای بدون مجوز:
بوشهر: معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر ضمن انتقاد از عملکرد استانداری بوشهر ابراز داشت: بخش ستادی استانداری بوشهر بدترین دوران خود را پشت سر می گذارد.
کد خبر: ۷۱۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ 07 February 2019

بوشهر: معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر ضمن انتقاد از عملکرد استانداری بوشهر ابراز داشت: بخش ستادی استانداری بوشهر بدترین دوران خود را پشت سر می گذارد.

به گزارش «تابناک بوشهر»؛ عباس نامدارزاده ادامه داد: در این دوران شاهدیم که شهردار یک شهر کوچک به راحتی دستورات مدیران ارشد ستادی استان را بایگانی کرده و با گردن کشی در برابر قانون علنا نشان می دهد که مدیران استانداری اقتدار ندارند.

نائب رئیس اتاق بوشهر افزود: اتاق اصناف مرکز استان به عنوان یک نهاد بخش خصوصی، در راستای اختیارات تفویضی از سوی شورای عالی هماهنگی امور اقتصادی و با عنایت به مصوبه حاصل از جلسه کارگروه ملی تنظیم بازار از نماینده عالی دولت در استان بوشهر خواسته که جلو برپایی نمایشگاه های فاقد مجوز فروش کالا را بگیرد.

نامدارزاده ادامه داد: برابر این دستور صریح قانونی در تاریخ 19 دی ماه، رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت موضوع عدم برگزاری نمایشگاه فروش کالا را به شهرداری عالیشهر ابلاغ کرد.

به نوشته روابط عمومی اتاق اصناف استان؛ وی افزود: با پیگیری مدیران استان و معاون هماهنگی امور اقتصادی انتظار می رفت که جلو برگزاری نمایشگاه دستفروشان عالیشهر گرفته شود.

نامدارزاده ضمن بیان این نکته که درخواست اتاق اصناف منطبق با مقررات و برآمده از دستورالعمل ها و بخش نامه های وزارت صنعت، معدن تجارت است خاطرنشان کرد: با پافشاری های بسیار زیاد اتاق اصناف، این دستور از استانداری بوشهر صادر شد اما متاسفانه هیچ کس بهایی به امضای معاون استاندار و رئیس بزرگترین سازمان اقتصادی استان نداده است.

وی تصریح کرد: برای نشان دادن حسن نیت خود، حراست و بازرسی استانداری بوشهر را هم در جریان امور قرار دادیم. بازرسی استانداری و شخص آقای قلی پور هم دستور جمع کردن نمایشگاه را صادر کرد اما مجری نمایشگاه به دستور بازرسی استانداری وقعی نشان نداد و دستور ایشان نیز بایگانی شد. از این پس عواقب هر گونه اتفاقی که در رابطه با تضییع حقوق کسبه و اصناف رخ دهد بر عهده استاندار و مسئولان استان است.

نامدارزاده گفت: در روزهای اخیر علی رغم پیگیری های متعدد اتاق اصناف مبنی بر جلوگیری از برپایی نمایشگاه عرضه و فروش کالا در عالیشهر که فاقد هر گونه مجوز قانونی است؛ شهرداری با دادن مجوز به پیمانکار این نمایشگاه علنا اقدامی غیرقانونی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار