فرمانده انتظامی استان خبر داد:
بوشهر: فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت: در عمليات هماهنگ پليسي، شب گذشته باند ۳ نفره سارقان طلاجات منزل در شهر گناوه دستگير و بيش از ده ميليارد ريال اموال مسروقه از آنان كشف شد.
کد خبر: ۷۰۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ 09 January 2019

بوشهر: فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت: در عمليات هماهنگ پليسي، شب گذشته باند ۳ نفره سارقان طلاجات منزل در شهر گناوه دستگير و بيش از ده ميليارد ريال اموال مسروقه از آنان كشف شد.

به گزارش «تابناک بوشهر»؛ سردار خليل واعظي گفت: در پي  وقوع چند فقره سرقت طلاجات منزل در شهر گناوه طرح ويژه پليس آگاهي شهرستان با همكاري يگان امداد و كلانتري ها اجرا شد.

وي افزود: با بررسي هاي پليسي و اطلاعاتي و حضور ميداني كاراگاهان مبارزه با سرقت پليس اگاهي در صحنه هاي سرقت، مدارك و مستنداتي از سارقان شبانه طلاجات منزل بدست آمد.

فرمانده انتظامي استان ادامه داد: پس از توجيه كامل تيم هاي عملياتي ماموريت يگانهاي پليس در حوزه هاي تعيين شده اغاز شد.

وي بيان كرد:شب گذشته يكي از واحدهاي پليس به يک خودرو مظنون شدند که در همین راستا راننده آن دستگير و به پليس آگاهي منتقل مي شود.

به گفته سردار واعظي با اعتراف اين فرد به سرقت، دونفر ديگر از همدستانش نيز بلافاصله پس از سرقت يك واحد مسكوني دستگير شدند.

وي با بيان اينكه سارقان ساكن دو استان همجوار هستند كه با تشكيل يك باند تلفيقي سوژه هاي سرقت خود را از واحدهاي مسكوني شيك و خالي از سكنه انتخاب مي كردند اظهار داشت: اين افراد در شب گذشته با سرقت از سه منزل مسكوني بيش از ده ميليارد ريال طلا، دلار و درهم به سرقت برده بودند كه همه اموال مسروقه كشف و به صاحبان آن برگردانده شد.

سردار واعظي گفت: احتمال اينكه افراد اين باند سرقت هاي بيشتري در سطح شهرستان و يا استان انجام داده باشند وجود دارد و به همين منظور تحقيقات تكميلي در پليس آگاهي گناوه در حال انجام مي باشد.

وي با تمجيد از مشاركت فعالانه شهروندان در تامين امنيت از آنان خواست هر مورد مشكوكي را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار