شهردار عالیشهر:
بوشهر: طی آئینی با حضور شهردار، اعضای شورای شهر، امام جمعه، رییس دانشگاه آزاد و شهروندان عالیشهری 3 پروژه در این شهر افتتاح شد.
کد خبر: ۶۹۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 19 December 2018

بوشهر: طی آئینی با حضور شهردار، اعضای شورای شهر، امام جمعه، رییس دانشگاه آزاد و شهروندان عالیشهری 3 پروژه در این شهر افتتاح شد.

به گزارش «تابناک بوشهر»؛ شهردار عالیشهر در این مراسم گفت: بلندترین فواره آبی استان در میدان شهدای گمنام به عنوان ورودی شهر به بهره برداری رسید که شامل 5 فواره آبی به نیت 5 شهیدی که مجاور این میدان مدفون هستند ایجاد شده و فضایی زیباتر از ورودی این شهر جدید را فراهم می کند.

مهدی قائدی افزود: قطر دایره سازه این فواره 21 متر، ارتفاع چهار فواره 10 و ارتفاع یکی از آنها نیز به طول 20 متر است.

وی ادامه داد: این پروژه شامل بهسازی میدان، فضای سبز و تاسیسات با اعتبار قریب 500 میلیون تومان اجرایی شده است.

شهردار عالیشهر درخصوص افتتاح پارک خانواده سبز هم اظهار داشت: نهالستان عالیشهر که به صورت راکد باقی مانده بود به بوستانی خانوادگی مبدل شده که برای بهسازی آن 285 میلیون تومان اعتبار صرف شد.

به گفته قائدی، دراین پارک هر گونه استعمال دخانیات ممنوع است.

شهردار عالیشهر افزود: همچنین با هدف تسهیل در تردد، پروژه روشنایی و رفیوژ خیابان فرهنگ یکی از پرترددترین خیایان های عالیشهر با 220 میلیون تومان احداث شده که همگی این پروژه ها از محل اعتبارات داخلی شهرداری بوده است.

قائدی گفت: تا دو پروژه پروژه پارک جنگلی عالیشهر با اعتبارات تملک دارایی و همچنین میدان خروجی شهر تا دهه فجر ساماندهی و به بهره برداری می رسد.

رییس شورای شهر عالیشهر نیز در این مراسم گفت: شهردار عالیشهر بصورت جهادی عمل کرده و اکنون 50 پروژه بزرگ و کوچک به افتتاح رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

خدارحم فراشبندی افزود: رویکرد شورا ایجاد تغییرات اساسی در سیما و منظر شهری عالیشهر است که با بهره گیری از شهرداری جوان و با انگیزه به دستاوردهای خوبی در این زمینه دست پیدا کردیم.

امام جمعه شهر عالیشهر نیز گفت: با وجود اقدام های خوب صورت گرفته، شهر عالیشهر تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله زیادی دارد و باید قدم به قدم برای رفع مشکلات آن چاره اندیشی کرد.

حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی اظهار داشت: شهرداری باید با اولویت بندی پروژه ها همچنان در روند جلب رضایت حداکثری شهروندان تلاش کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار