پس از تاخیر چندماهه؛
بوشهر: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: حق منطقه جنگی برای کارمندان شاغل آموزش و پرورش در 4 شهرستان مشمول برقرار شد.
کد خبر: ۶۸۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰ 12 December 2018

بوشهر: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: حق منطقه جنگی برای کارمندان شاغل آموزش و پرورش در 4 شهرستان مشمول برقرار شد.

به گزارش«تابناک بوشهر»؛ غلامرضا طراوت اظهار داشت: براساس نظر ستاد کل نیروهای مسلح پیرامون مناطق جنگی دفاع مقدس، در استان بوشهر کارمندان شاغل آموزش و پرورش در شهرستان بوشهر، گناوه، دیلم و منطقه خارگ استان بوشهر از این فوق العاده برخوردار می شوند.

حق منطقه جنگی برای کارمندان آموزش و پرورش استان بوشهر برقرار شد

وی با اشاره به پیگیری مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: مقرر شده از اول شهریور ماه سال جاری در احکام حقوقی کارمندان لحاظ و از این پس در برگ حقوقی آنان پرداخت شود.

این مقام مسئول گفت: تمام سعی ما در مجموعه آموزش و پرورش استان بر این است که با انجام کارهای اداری در پایان آذرماه این مبلغ در حقوق کارمندان شهرستان های تعیین شده لحاظ شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان افزود: برقراری این حق موجب افزایش حقوق و مزایای کارمندان و نیز تقویت راندمان کاری و ایجاد انگیزه بیشتر در آنان می شود.

به نوشته مهر، وی با اشاره به اینکه فهرست این مناطق به تصویب هیأت وزیران رسیده خاطرنشان کرد: فوق‌العاده مناطق کمتر توسعه‌یافته و بدی آب و هوا برای مشاغل تخصصی که شاغلین آنها دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر هستند تا به میزان ۲۵ درصد امتیاز حقوق ثابت و برای سایر مشاغل تا ۲۰ درصد حقوق ثابت هرکدام از کارمندان واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار