کد خبر: ۶۸۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ 19 November 2018
 بوشهر: رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: نخستین وب کنفرانس آموزشی با عنوان بیماری ام اس در تحقیقات علوم اعصاب با حضور محقق و پژوهشگر بوشهری مرکز مغز و نخاع دانشگاه سوربن فرانسه در بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، شهناز پولادی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه این وب کنفرانس در جمع خبرنگاران افزود: این وب کنفرانس آموزشی با رویکرد ارتقای کیفیت عملکرد بسته‌ بین ‌المللی سازی در طرح تحول نظام آموزش برگزار شده است.
وی بیان کرد: گسترش ارتباطات مجازی با دانشگاه‌های معتبر دنیا یکی از برنامه‌های مهمی است که در بین‌المللی سازی آموزش از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
پولادی اضافه کرد: هدف از برگزاری چنین کنفرانس‌هایی ایجاد انگیزه برای دانشجویان و پایش برنامه‌های علمی با رویکرد استفاده از دانشمندان و نخبگان ایرانی شاغل در دانشگاه‌های مطرح دنیا ازجمله نخستین گام‌های بین‌المللی سازی آموزش است.
پولادی گفت: دریافت جدیدترین محتوای علمی از منابع اصلی را می‌ توان به‌عنوان مهمترین دستاورد چنین برنامه‌های آموزشی برشمرد.
رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: نخستین گام بین‌المللی سازی آموزش در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با آمادگی این دانشکده به‌ منظور جذب دانشجویان خارجی در سطح تحصیلات تکمیلی رشته‌های پرستاری برداشته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار