کد خبر: ۶۸۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ 19 November 2018

بوشهر:شهردار بوشهر گفت: با هدف جلب رضایت شهروندان درحوزه خدمات شهری همزمان به دنبال فعال سازی سامانه 137 اورژانس خدمات شهری در این شهر راه اندازی شد.

به گزارش ایرنا، سید نور الدین امیری روز دوشنبه در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: هدف اصلی اجرای این طرح کمک به شهروندانی است که درکوچه و معابر محل زندگی خود با مشکلاتی در زمینه خدمات شهری روبرو می شوند.
وی بیان کرد: با این طرح جمع‌آوری شاخه‌های‌ رها شده در معابر، زباله ناشی از تصادفات، حمل لاشه حیوانات، مشکل نظافت معابر، جمع‌آوری زباله های مانده و هرگونه مورد فوریتی که به مسائل شهری مرتبط باشد توسط اورژانس خدمات شهری به صورت شبانه‌روزی انجام می‌گیرد.
امیری ادامه داد: انتظار می رود این اقدام بتواند در زمینه کاهش مشکلات همشهریان موثر واقع شده و رضایت آنها را به همراه داشته باشد.
وی بیان کرد: در قالب طرح اورژانس شهری یک دستگاه خودرو با یک نفر نیروی آموزش دیده در هنگام تماس شهروندان به محل اعزام شده و چنانچه مشکل نیاز به حل فوری دارد آن را برطرف و یا با تهیه گزارش سایر بخش های ذیربط را درگیر کار می کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با هدف تسهیل در ارتباط اعضا با شهروندان ویژه برنامه گفت و گوی تلفنی اعضا با شهروندان بوشهری فراهم می شود.
ابوذ دهدار افزود: در قالب این طرح هر کدام از اعضای شورا در طول هفته به مدت 2 ساعت از طریق سامانه تلفنی پاسخگوی مسائل و مشکلات شهروندان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار