کد خبر: ۶۶۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 20 October 2018

بوشهر: نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر گفت: دشمن با استفاده از رسانه های خود برای تخریب شخصیت انقلاب اسلامی و سیاه نمایی آن در فضای بین الملل تلاش می کند.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان افزود: امروز تصویرسازی غلط از ایران و انقلاب اسلامی از دسیسه های جهان استکبار است.
صفایی بوشهری اضافه کرد: استکبار جهانی تلاش می کند چهره غیرانسانی از انقلاب اسلامی به دنیا معرفی کند این درحالی است که انقلاب اسلامی آمده دینمداری، ایمان به خدا، تقوا، پیشرفت، صلح، دوستی و کرامت انسانی را به ایران و جهان عرضه کند.
امام جمعه بوشهر گفت: نخبگان جامعه با توجه به اسلامیت، عدالت خواهی و استقلال زمینه پیشرفت جامعه را فراهم کنند.
وی با بیان اینکه افرادی که در مسیر پیشرفت حرکت می کنند در مشرق زمین هستند افزود: نگاه مسئولان به غرب جز معطلی، منت کشیدن و کوچک شدن چیزی برای کشور ندارد.
امام جمعه بوشهر اضافه کرد: اگر رهبر معظم انقلاب در مساله برجام با درخواست های پی در پی اجازه مذاکرات دادند تنها به این دلیل بود که ماهیت این کشورها برملا شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سند پیشرفت ایرانی - اسلامی تا 50 سال آینده گفت: این سند براساس ایرانی اسلامی و دانش بنیان نوشته شده و بعنوان سند بالادستی باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
صفایی بوشهری تاکید کرد: مشکل تورم، اشتغال و معیشت مردم باید با روحیه جهادی مسئولان حل شود.
وی با اشاره به قتل خبرنگار مخالف دولت آل سعود در ترکیه گفت: این اقدام وحشتناک آل سعود ماهیت این رژیم که بر مبنای جنایت است را برای جهانیان فاش کرد.
امام جمعه بوشهر یادآور شد: خوی ددمنشانه آل سعود همچنان ادامه دارد و اگر جلو آن گرفته نشود هیچ آثار اسلامی را به جای نخواهد گذاشت و به نام اسلام تمام مظاهر اسلام را نابود می کند.
وی بیان کرد: فکر آل سعود فکر صهیونیسم است و آمریکا و هم دستانش که داعیه دفاع از حقوق بشر را دارند نیز از این رژیم کودک کش حمایت می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار