تابناک گزارش می دهد؛
بعد از حضور تیم بزرگسالان فرازبام در لیگ برتر هندبال قطعا هزینه های این تیم به مراتب افزایش چشم گیری داشته و در این میان حمایت های استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان بویژه حمایت های مادی و معنوی نماینده کهگیلویه و دستیار کهگیلویه ای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نقش مهمی در ترغیب این مجموعه به کار بیشتر داشت. 
کد خبر: ۶۶۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸ 16 October 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، بعد از حضور قدرتمند تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت در لیگ دسته اول و عدم توفیق به حضور در لیگ برتر هندبال در سال اول، هیچ کس فکر نمی کرد این تیم با حمایت و درایت سرمایه گذار خصوصی و بومی خود در سال دوم به لیگ برتر صعود کند اما این اتفاق افتاد و تیم حمایتی بومی باشگاه فرازبام خائیز توانستند با تلاش و پشتکار و صرف وقت و هزینه برای اولین بار تیم را به لیگ برتر هندبال کشور برسانند که در نوع خود اتفاق تاریخی و جالبی بود.

صعود به لیگ برتر هندبال هر چند اتفاق بزرگ و مبارکی بود اما مهم تر از آن حضور آبرومند و قوی در لیگ برتر بود، جایی که مجید پارسایی باید تیم را با همه ی تنگناها و سختی ها روانه لیگ برتر می کرد و آمادگی تیم نیز موضوع مهم دیگری بود که باید بدان پرداخته میشد.

حضور در لیگ برتر هزینه بسیار و امکانات بیشتر و بهتری می خواست هرچند با همکاری و مساعدت استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان سالن شهید باهنر دهدشت با هزینه شخصی به بهترین شکل و شیوه ممکن آماده شده بود به نحوی که ناظر اصفهانی فدراسیون هندبال در بازدید از این مجموعه متحیر این همه امکاناتی شد که مجید پارسایی به تنهایی و از جیب شخصی خود هزینه کرده بود اما حضور در لیگ برتر هزینه های دیگری هم داشت و دارد که قطعا در صورت عدم حمایت، تیم را دچار مشکلات جدی خواهد کرد.

به هر نحو سالن و امکانات سخت افزاری آماده شده بود اما قراردها و هزینه های ایاب و ذهاب و سایر هزینه ها سنگین و میلیاردی بود که قطعا مجموعه فرازبام توانایی و قدرت لازم برای ساپورت تیم جهت حضور در لیگ برتر را نداشتند.

با همه ی این تفاسیر تیم مدیریتی باشگاه بیکار ننشست و با سلسه جلساتی با افراد ذی نفوذ و صاحب منصب از جمله نماینده مردم کهگیلویه و دستیار کهگیلویه ای وزیر ارتباطات و فناوری سعی کرد گوشه ای از مشکلات سخت باشگاه را مرتفع کنند.

با برگزاری جلساتی با افراد زیادی از استان و کشور از جمله دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تلاش سید فرزاد نجات نیا و همکاری و همراهی نماینده کهگیلویه امید می رود که گوشه ای از مشکلات این تیم باانگیزه حل شده و تیم با قدرت هرچه بیشتر در لیگ برتر هندبال حضور داشته باشد.

 

لزوم حمایت مالی دلسوزان ورزش کهگیلویه از تیم هندبال فرازبام جهت حضور پر قدرت در لیگ برتر هندبال / مساعدت مالی وزیر ارتباطات به لطف دستیار کهگیلویه ای

در این میان نکته قابل ذکر مساعدت اپراتور همراه اول بود که گوشه ای از مشکلات مالی باشگاه را مرتفع کرده و قرار شد در ادامه نیز این کمک ها تداوم داشته باشد.

حضور یک تیم در لیگ برتر کشور در هر رشته ای نیازمند حمایت های است که تیم بتواند در مسیر انتخاب شده به نتیجه برسد و موفقیت های مجموعه فرازبام خائیز دهدشت نتیجه تلاش مجموعه است که خود دلسوز و اثرگذار هستند.

بعد از حضور تیم بزرگسالان فرازبام در لیگ برتر هندبال قطعا هزینه های این تیم به مراتب افزایش چشم گیری داشته و در این میان حمایت های استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان و بویژه حمایت های مادی و معنوی  نماینده کهگیلویه و دستیار ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نقش مهمی در ترغیب این مجموعه به کار بیشتر داشت.

تلاش ها و دلسوزی های امثال نجات نیا در کنار دغدغه های تیم مدیریتی فرازبام خائیز نسبت به ورزش هندبال می تواند نقطه عطفی در تاریخ ورزش شهرستان باشد. البته نکته ای که گفتن آن لازم است لزوم حمایت مادی و معنوی دیگر چهره های استانی و ملی توانمند در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است تا تیم فرازبام بتواند در لیگ برتر هندبال به موفقیت های خود ادامه دهد.

مساعدت و کمک اپراتور همراه اول به تیم فرازبام با رایزنی و تلاش نجات نیا گوشه ای از تلاش های فرزندان این استان برای موفقیت ورزش شهرستان و استان است که لازم است با کار جمعی و حمایت سایر چهره ها این موفقیت ها تداوم داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار