با حضور معاون سازمان تامین اجتماعی:
بوشهر: با حضور معاون سازمان تامین اجتماعی، آئین تکریم و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۷۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ 14 October 2018

بوشهر: با حضور معاون سازمان تامین اجتماعی، آئین تکریم و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش «تابناک بوشهر»؛ این مراسم که پیش از ظهر شنبه در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، با حاشیه هایی همراه بود.

یونس خسروانی مدیرکل پیشین تامین اجتماعی استان بوشهر در سخنرانی خود اظهار داشت: عزل من صرفا به درخواست استانداری بوشهر و پیگیری یکی از نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی انجام شده است. اظهارنظری که گویا اشاره به مداخله های نماینده بوشهر در عزل و نصب های مدیریتی دارد.

عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی هم وقتی پشت تریبون قرار گرفت به این موضوع واکنش نشان داد و گفت:استان بوشهر دارای چهار نماینده در مجلس است و یک نماینده حتی اگر بخواهد به دنبال عزل یک مدیر باشد و سه نماینده دیگر مخالف با عزل، امکان انجام آن مقدور نیست.

وی اظهار داشت: البته تاکید می کنم نمایندگان استان بوشهر در مجلس نقشی در عزل مدیرسازمان تامین اجتماعی استان بوشهر ندارند.

وقتی نوبت به سخنرانی خورشیدی معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر رسید، وی هم گفت: استانداری بوشهر نقشی در تغییر مدیریت تامین اجتماعی استان نداشته بلکه صرفا نظر مشورتی به سازمان نامین اجتماعی داده ایم.

تاج الدین معاون پارلمانی و حقوقی سازمان تامین اجتماعی هم در سخنان خود بیان کرد: جابجایی در هر استان از جمله بوشهر صرفا بر اساس گردش نخبگان و نیازهای سازمان بوده و هیچ موردی در خارج از این مجموعه تاثیرگذار نبوده است. از این رو نقش نمایندگان مجلس هم صرفا نظارت در مسیر صحیح خود بوده است.

یکی دیگر از حواشی این جلسه، در پایان مراسم و زمانی رخ داد که یکی از اعضا خانواده شهدا پس از اهدا تابلو فرش پشت تریبون قرار گرفت و از خدمات و تلاش های خسروانی در زمان تصدی مسئولیتش تشکر کرد. اما همزمان چند نفر از حاضران با صدا بلند در مخالفت با وی بر امده و برای دقایقی فضای جلسه متشنج شد.

یکی از منتقدین با صدای بلند گفت: در مدت تصدی این سمت توسط خسروانی رتبه تامین اجتماعی بوشهر افت کرده است.

در این مراسم اعلام شد که یونس خسروانی به عنوان مشاور معاونت پارلمانی و امور حقوقی سازمان تامین اجتماعی کشور منصوب گردیده و عبدالله شیرکوند که پیش از این معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی شهرستان های استان تهران بود، جایگزین وی گردید.

خسروانی از دیماه سال 94 مدیرکلی تامین اجتماعی استان بوشهر را برعهده داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار