باشعارهرمدرسه یک واحدنیکوکاری:
بوشهر: جشن عاطفه ها روز چهارشنبه در 800 مدرسه استان بوشهر با شعار 'هر مدرسه یک واحد نیکوکاری' آغاز شد.
کد خبر: ۶۶۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 03 October 2018

بوشهر: همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه ها روز چهارشنبه در 800 مدرسه استان بوشهر با شعار 'هر مدرسه یک واحد نیکوکاری' آغاز شد.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: مرحله دوم جشن عاطفه ها با هدف ترویج فرهنگ نوعدوستی، ایثار، محبت در بین دانش آموزان کمک به تامین نیازهای ضروری دانش آموزان نیازمند برگزار می شود.
احمد لطفی اظهار داشت: با حضورخیران و نیکوکاران در مرحله نخست جشن نیکوکاری در استان بوشهر 20 میلیارد ریال کمک دریافت و تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در بین هفت هزار و 500 دانش آموز زیر پوشش این نهاد حمایتی توزیع شد.
وی یادآور شد: آغاز جشن عاطفه ها در مدرسه ها نقطه شروع احسان و نیکوکاری است و انتظار می رود این احساس مسئولیت نسبت به قشر ضعیف جامعه تا پایان سال تحصیلی ادامه داشته باشد.
لطفی بیان کرد: هر پایگاه جشن عاطفه ها در مدارس به عنوان یک پایگاه فرهنگی و معنوی قلمداد می شود. 
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در این ارتباط 140 هزار پاکت مهر عاطفه ها در مدرسه های این استان برای جمع آوری کمک های دانش آموزان توزیع شد. 
وی بیان کرد: اساس فعالیت‌‌های کمیته امداد توانمندسازی مددجویان با فراهم کردن زمینه فکری و فرهنگی، آموزش مهارت، مدیریت درست زندگی به آنها و ترویج روحیه انفاق و نوع دوستی درجامعه است. 
وی اضافه کرد: مرحله نخست جشن عاطفه ها 15 و 16 شهریور ماه در250 پایگاه ثابت و سیار استان بوشهر همزمان با سراسر کشور برگزار شد. 
لطفی یادآورشد: مردم نیکوکار و نوع دوست استان بوشهر می‌توانند از طریق مراجعه به مراکز نیکوکاری، مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و یا واریز کمک‌های نقدی به حساب 0105753982009 نزد بانک ملی اقدام کنند.
وی با تاکید بر بهره گیری از شیوه‌های نوین الکترونیک در دریافت کمک‌های مردمی نیز اظهارداشت: مردم نیکوکار استان می‌ توانند برای پرداخت آسان تر کمک‌های نقدی خود به جشن عاطفه‌ها از طریق روش آنی پرداخت با شماره گیری کد دستوری #077* 8877 *، نرم افزارهای کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد، دستگاه‌های خودپرداز و تلفن نیکوکاری 0968877 اقدام کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در مرحله اول و دوم جشن عاطفه های سال گذشته مردم استان بوشهر 30میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر دراین آئین در دبستان پسرانه شاهد بوشهر افزود: هدف از برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس تقویت حس نوع دوستی و کمک به دیگران در دانش آموزان است. 
ناصرکرمی افزود: فراهم کردن شرایط تحصیل برای همه دانش آموزان از وظایف همه آحاد جامعه است که در این راستا همدلی و مشارکت مردم، دستگاه های اجرایی و خیران را می طلبد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار