برای اولین بار دراستان بوشهر:
بوشهر: با استقرار دفتر کنسولگری عراق در بوشهر امکان صدور روادید (ویزا) عراق برای هم استانی ها فراهم شده است.
کد خبر: ۶۶۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵ 02 October 2018

بوشهر: با استقرار دفتر کنسولگری عراق در بوشهر امکان صدور روادید (ویزا) عراق برای هم استانی ها فراهم شده است.

خلیج فارس: مدیرکل حج و زیارت استان بوشهر می گوید: با استقرار دفتر کنسولگری عراق در بوشهر امکان صدور روادید (ویزا) عراق برای هم استانی ها فراهم شده است.

به گزارش «تابناک بوشهر»؛ عبدالرسول رنجبر خاطرنشان کرد: در سال های گذشته روادید زائران در استان های فارس و تهران  صادر می شد که این کار چند روز زمان می برد اما با استقرار دفتر کنسولگری عراق در بوشهر این کار با سهولت و زمان کمتری انجام می شود.

وی افزود: همزمان با پنجم مهر آغاز نام نویسی از زائران پیاده روی اربعین در سراسر کشور، صدور روادید در بوشهر هم آغاز شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان بوشهر تصریح کرد: مردم برای صدور روادید نیازی به مراجعه به دفتر کنسولگری عراق ندارند و می توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی اقدام به گرفتن روادید کنند.

وی از هم استانی ها خواست برای سهولت در اعزام، به صورت گروهی برای صدور روادید  اقدام کنند، همچنین متقاضیان، نام نویسی را به روزهای آخر موکول نکنند و در هنگام مراجعه به دفاتر زیارتی مدارکی مانند گذرنامه با 6 ماه اعتبار، قبض پرداخت وجه و دو قطعه عکس را به همراه داشته باشند.

رنجبر گفت: هزینه صدور ویزا اربعین حسینی در استان بوشهر ۳۷۷ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده و 23 دفتر زیارتی ثابت و 12 دفتر زیارتی موقت در استان دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار