کد خبر: ۶۶۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ 01 October 2018

۵۰ موکب اربعین حسینی از طرف استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

بوشهر - رئیس کمیته اسکان و تغذیه اربعین استان بوشهر گفت: در سال جاری ۵۰ موکب اربعین حسینی از طرف استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا مطاف عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌ریزی مناسبی برای برگزاری برنامه های ایام اربعین در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی به استقبال گسترده مردم استان بوشهر از پیاده‌روی بزرگ اربعین اشاره کرد و ادامه داد: امسال ۵۰ موکب اربعین حسینی از طرف استان بوشهر راه اندازی می‌شود.

رئیس کمیته اسکان و تغذیه اربعین استان بوشهر خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۹ موکب از عسلویه تا مرز شلمچه و مابقی در مناطق مختلف کشور عراق برپا می‌شوند و روازنه امکان اسکان ۳۵ هزار و ۵۶۰ زائر اربعین حسینی را دارند.

وی با اشاره به پذیرایی از زائران اربعین در قالب پنج وعده در هر روز، اضافه کرد: روزانه ۴۷ هزار پرس صبحانه، ۵۰ هزار پرس ناهار، ۵۲ هزار دست شام و ۸۴ هزارمیان وعده در این موکب‌ها توزیع می‌شود.

مطاف با پیش‌بینی پخت روزانه ۵۷ هزار و ۵۰۰ قرص نان در این موکب‌ها، بیان کرد: از ظرفیت‌های مردمی برای ارائه بهترین خدمات به مردم در این موکب‌ها استفاده می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد ۱۹ موکب در مسیر تردد زائران اربعین حسینی از نقاط شمالی تا جنوبی استان بوشهر، افزود: سه موکب در مرز شلمچه راه‌اندازی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار