برای سومین باردریک ماه گذشته :
بوشهر: شورای کنونی شهر بوشهر درحالی که تنها یکسال از دوره فعالیت آن گذشته، پرانتقاد ظاهر شده و برخی معتقدند لجبازی اعضا با یکدیگر، یکی از دلایل چنین وضعیتی می باشد.
کد خبر: ۶۵۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 26 September 2018

بوشهر: شورای کنونی شهر بوشهر درحالی که تنها یکسال از دوره فعالیت آن گذشته، پرانتقاد ظاهر شده و برخی معتقدند لجبازی اعضا با یکدیگر، یکی از دلایل چنین وضعیتی می باشد.

به گزارش «تابناک بوشهر»؛ در شرایطی که انتظار می رفت با انتخاب امیری به عنوان شهردار جدید بوشهر و ارسال پرونده وی به وزارت کشور برای صدور حکم، اختلافات و تنش ها در شورا کاهش یابد، اما همچنان مشکلات میان اعضا ادامه دارد.

موضوعی که برخی آن را به تغییرات رخ داده در روسای کمیسیون های شورا برای سال دوم بی ارتباط نمی دانند!

براین اساس، جلسه عصر سه شنبه این شورا برای چندمین بار طی یک ماه گذشته به حدنصاب نرسید.

روح الله نصرتی نایب رییس شورا که اداره جلسه را برعهده داشت گفت: دهدار رییس شورا پیش از جلسه به دلیل نشستی ضروری به استانداری رفت، ولی سه عضو دیگر (توسلی، هاشم زاده و آسایش) بدون مرخصی از جلسه خارج شدند و صحن شورا از حدنصاب افتاد.

وی با اشاره به اینکه هفته پیش هم دو جلسه به حدنصاب نرسید، خطاب به همکاران غایب ادامه داد: احترام همدیگر پیشکش، حداقل همکاران ما به مردم احترام بگذارند و در جلسه حضور داشته باشند تا لوایح و نامه های مربوط به مردم بیش از این معطل نماند.

البته برزگرزاده دیگر عضو شورا که در جلسه بود، اظهار داشت: توسلی فشار خونش بالا رفته و هاشم زاده و آسایش ناچار شدند وی را به بیمارستان ببرند.

اما نصرتی با بیان اینکه توسلی صبح شهرداری بوده و وقتی به جلسه آمد مشکلی نداشته، به کنایه گفت: اینکه فلان عضو شورا کاندیدای رییس شورا، نایب رییس شورا، رییس کمیسیون و سایر مسئولیت ها می شود و رای نمی آورد، گناه من چیست که در جلسه نمی ماند!

در شرایطی که زمان آغاز جلسه شورا ساعت 16 بود، ساعت 17 دولابی و شمشیری از اعضای شورا با اشاره به اینکه پس از یکساعت جلسه به حدنصاب نرسید، از نصرتی درخواست پایان جلسه کرده و صحن شورا را ترک کردند.

دقایقی بعد از این اتفاقات، برزگرزاده با اشاره به تماس یکی از اعضای غایب گفت: از نصرتی درخواست دارم در جلسه بماند تا سه عضو دیگر برگردند، اما وی با این موضوع مخالفت کرد و گفت: چنین شرایطی بی نظمی در برگزاری جلسه می باشد.

نهایتا با ترک جلسه از سوی سایر اعضای باقی مانده، نشست شورا بی نتیجه به پایان رسید.

دست آخر اینکه شورای شهر بوشهر در چنبره اختلافات برخی اعضا با یکدیگر گرفتار شده و عملکرد آن باعث تنزل و افت بیش از پیش اعتماد عمومی به این نهاد گردیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار