امام جمعه بوشهر:
بوشهر: امام جمعه بوشهر گفت: دوران کدخدایی آمریکا و جهان غرب به سرآمده و جهان از آن اسلام و مهدی آل محمد است.
کد خبر: ۶۵۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷ 16 September 2018

بوشهر: امام جمعه بوشهر گفت: دوران کدخدایی آمریکا و جهان غرب به سرآمده و جهان از آن اسلام و مهدی آل محمد است.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: در جریان اتفاقات کشور های سوریه و عراق و لبنان نیز بخوبی اثبات شد آمریکا شکست دادنی است.
وی بیان کرد: در شرایط امروزی مهم ترین نیاز جهان، اسلام است ولی با این وجود برخی از کشورها وابستگی آنها به غرب روزبه روز در حال افزایش است و وحدت جهان اسلام دچارخدشه می شود.
صفایی بوشهری افزود: ملت بزرگ ایران با گذشت 40 سال از عمر انقلاب با عزمی راسخ هرگز نهراسیده و در برابر استکبار جهانی عقب ننشسته است.
وی ادامه داد: این در حالی است که در این چهار دهه جهان استکبار با بهره گیری از همه امکان سخت افزاری و نرم افزاری در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به جنگ با ملت ایران آمدند.
امام جمعه بوشهر افزود: ملت ایران در چهل سال گذشته با وجود همه فشار و تحریم ها پیشرفت های بزرگی را رقم زدند که این موفقیت ها در سایه ولایت رهبری و ولایتمداری مردم وفادار به نظام جمهوری اسلامی ایران محقق شده است.
وی با اشاره به بد عهدی اروپایی ها در قبال برجام گفت: اروپایی ها نیز همانند آمریکا تعهدات خود را در قبال این تفاهم نامه بین المللی اجرا نکردند.
صفایی بوشهری تاکید کرد: خوی اروپایی ها همانند آمریکا خود محوری، چپاول ثروت و کسب اقتدار در جهان است که چنین خویی خود از مفاد استکبار است.
وی با گرامیداشت هفته بزرگداشت امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف به معنی آراستگی به فضائل و هدایت به سمت کمال و نهی از منکر به معنی پیراستگی از رذایل و پیشگیری از سقوط به باتلاق ابتذال است.
امام جمعه بوشهر گفت: امر به معروف و نهی از منکر به معنای مدیریت فضا برای رشد انسان ها در تمامی عرصه های موجود است.
صفایی بوشهری با گرامیداشت چهلمین سال در گذشت شهید حجت الاسلام ابوتراب عاشوری گفت: وی یک روحانی مهذب، تحصیل کرده، وفا دار به ارزش ها، شجاع و مبارز بود که در آن دوران خفقان بخوبی در بوشهر حماسه مبارزه با استکبار را آفرید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار