کد خبر: ۶۵۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۴ 09 September 2018

 

بوشهر: استاندار بوشهر گفت: با هدف ایجاد تعادل در بازار، کالاهای احتکاری کشف شده پس از انجام مراحل قانونی، در کوتاه ترین زمان ممکن با نظارت مستمر دستگاه های مسئول در بازار توزیع می شود.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند عصر شنبه در کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر افزود: این کالاها پس از انجام مراحل قانونی و قیمت گذاری با اولویت تعاونی ها باید به سرعت در اختیار مردم قرار گیرد.
وی اضافه کرد: انبارهای نگهداری کالاها در سامانه جامع سازمان صنعت، معدن و تجارت باید ثبت شود.
استاندار بوشهر بیان کرد: بازاریان استان بوشهر افرادی خوش نام، متدین و همسو با سیاست‌های نظام و دولت هستند از این نظر ثبت انبارها در سامانه یاد شده می ‌تواند از بروز برخی مشکلات جلوگیری کند.
گراوند بیان کرد: هر انباری که موجودی آن در این سامانه ثبت نشود تخلف تلقی می‌شود و این مهم باید به صورت عمومی در استان بوشهر اطلاع ‌رسانی شود.
استاندار بوشهر گفت: حضور مداوم و مستمر گروه‌های نظارت در روند توزیع این کالاها در بازار ضروری است.
وی با تاکید بر نصب برچسب قیمت روی کالاها و محصولات مختلف افزود: گشت‌های بازرسی روی قیمت کالاها نظارت مداوم توجه داشته باشند تا از بروز برخی آسیب‌ها جلوگیری شود.
گراوند برضرورت تهیه و توزیع لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان به قیمت مناسب در آستانه بازگشایی سال تحصیلی جدید تاکید کرد.
وی بیان کرد: بازرسان و گشت‌های مشترک باید به صورت جدی بر قیمت و نحوه توزیع محصولات و کالاهای مختلف نظارت داشته باشند.
استاندار بوشهر با قدردانی از دست اندرکاران نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها افزود: برای تعیین گوشت مرغ کارگروه تخصصی با حضور مسئولان دستگاه‌های ذیربط در استان بوشهر تشکیل می‌شود.
وی همچنین تهیه و تامین لاستیک مورد نیاز خودروها به ویژه کامیون داران را مورد تاکید قرار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار