درچهارمین هفته لیگ آزادگان:
بوشهر: هفته چهارم لیگ دسته اول با شکست شاهین شهرداری بوشهر مقابل فجر سپاسی شیراز همراه بود.
کد خبر: ۶۵۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۴ 09 September 2018

بوشهر: هفته چهارم لیگ دسته اول با شکست شاهین شهرداری بوشهر مقابل فجر سپاسی شیراز همراه بود.

به گزارش «تابناک»؛ محمود فکری سرمربی شاهینی ها که در این بازی چند تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود برای کسب امتیاز وارد زمین شد، اما در دقیقه ۱۴ بازی دروازه شاهین توسط عباس بوعذار باز شد.

شاهین شهرداری بعد از دریافت گل دست به حملات فراوانی زد تا اینکه روی پاس محمد محبی و ضربه بهمن سالاری، بازی به تساوی کشیده شد.

حضور پر تعداد بوشهری ها در ورزشگاه جدید شیراز و تشویق آنها فضا را برای گلزنی تیم بوشهری اماده کرده بود اما در دقیقه ۷۲ اسماعیل بابایی برای فجر شهید سپاسی گلزنی کرد.

در واپسین دقایق بازی حسن نجفی از شاهین شهرداری کارت قرمز گرفت تا شرایط برای تیم بوشهری سخت تر شود و شاهینی ها اولین شکست فصل خود را در شیراز و مقابل رقیب سنتی بوشهری ها متحمل شود.

شاهینی ها با این شکست، 5 امتیازی مانده و به رده هفتم جدول سقوط کردند. سفیدپوشان بوشهری در بازی بعدی، ۳۱ شهریور میزبان مس کرمان خواهند بود.

اعتراضات شدید فکری در کنفراس خبری بعد از بازی به داوری

محمود فکری سرمربی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر پس از شکست تیمش مقابل فجر شهید سپاسی شیراز در کنفرانس خبری شرکت کرد و به شدت از وضعیت موجود فوتبال ایران و داوری های لیگ یک انتقاد کرد.

به گزارش فوتبال بوشهر، فکری ابتدا گفت:صحبت فنی ندارم و فقط باید از کثافت های فوتبال عذر خواهی کنم که من سال گذشته قهرمان شدم و باعث ناراحتی آنها شدم. سلامت نباید در فوتبال باشد، جای سالم کار کردن در انتهای جدول است. من سالم کار کردم و همه سوختند و حالا اسب خودشان را زین کره اند تا ما را زمین بزنند! داور وسط نگیرد داور کنار میگیرد یا بر عکس! چقدر من فکر کنم این اشتباهات داوری است! پنالتی صد در صد را به بازیکن من کارت زرد دوم می دهد و او را اخراج می کند! واقعا خنده دار است چرا این اشتباهات فقط برای من است؟ نیمه اول داور خطای پنالتی میگیرد اما کمک داور آفساید اعلام کرد!

سرمربی شاهین که به شدت از داوری شاکی بود افزود: واقعا از این آدمها عذر خواهی می کنم که پارسال قهرمان شدم آنهم با فوتبال پاک. ما فقط شعار می دهیم که فوتبال پاک داریم، اگر مملکت هم به اینجاها رسیده همین ماها باعث شدیم تا به این وضعیت دچار شود! متاسفم برای این فوتبال که نمی شود با صداقت کار کرد. من در مورد مسائل فنی حرفی ندارم چرا که اشتباهات داوری در این ۴ بازی فقط به ضرر ما بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار