امام جمعه عسلویه:
بوشهر:امام جمعه عسلویه گفت:حضور رئیس جمهور باید برای شهرستان برکات داشته باشد،وی  افزود: اگر قرار است دردی از این شهرستان دوا شود، رفع آلودگی و بیکاری است. دستور بدهید و برخورد کنید که چرا انجام نمی‌شود.
کد خبر: ۶۵۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۲ 09 September 2018

سفر رئیس جمهور به عسلویه هیچ سودی برای مردم این شهرستان نداشتبوشهر:امام جمعه عسلویه گفت:حضور رئیس جمهور باید برای شهرستان برکات داشته باشد،وی  افزود: اگر قرار است دردی از این شهرستان دوا شود، رفع آلودگی و بیکاری است. دستور بدهید و برخورد کنید که چرا انجام نمی‌شود.

امام جمعه عسلویه گفت: سفر رئیس جمهور به عسلویه هیچ سودی برای مردم این شهرستان نداشت.

به گزارش«تابناک»؛ حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با اشاره به سفر سه شنبه گذشته رئیس جمهور به عسلویه برای افتتاح پروژه های پتروشیمی  گفت: اگر به وزیر دستور اکید بدهند که بیکاران شهرستان را مشغول کنند یا اگر دستور دهند فلرها را خاموش کنند و آلودگی را کنترل کنند، این ارزش دارد و این برای مردم فایده دارد.

 وی افزود: اینکه قرارداد ببندند در خوزستان یا جای دیگر کاری انجام شود، چرا این مسائل برای عسلویه نباشد و فلرها کنترل نشود؟ شما که آمدید شهرستان برای رفع آلودگی کار نکردید. باید دستور بدهید این آلودگی کنترل شود.

هاشمی‌نژاد با تاکید بر اینکه حضور رئیس جمهور باید برای شهرستان برکات داشته باشد، افزود: اگر قرار است دردی از این شهرستان دوا شود، رفع آلودگی و بیکاری است. دستور بدهید و برخورد کنید که چرا انجام نمی‌شود.

وی تصریح کرد: این سفر نتیجه خوبی برای شهرستان نداشت و صدای مردم که ما می گوییم بشنوند و فکری به حال مردم کنند. جوانان بیکار مشغول شوند. این سفره باید بهره‌ای برای جوانان این شهرستان و این استان داشته باشد. اینکه فقط نورچشمی‌ها مشغول شوند بی‌انصافی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار