درمرحله سوم جام حذفی کشور:
 بوشهر: شاهین شهرداری بوشهر در مرحله سوم جام حذفی کشور کنار رفت.
کد خبر: ۶۵۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲ 02 September 2018

 بوشهر: شاهین شهرداری بوشهر در مرحله سوم جام حذفی کشور کنار رفت.

به گزارش «تابناک»؛ شاهینی ها در اولین بازی خود در جام حذفی در حالی که در وقتهای قانونی و اضافی مقابل میزبان خود تیم خونه به خونه بابل به تساوی بدون گل رسیدند، در ضیافت پنالتی ها با نتیجه 6  بر 5 شکست خوردند.

دو تیم که در رقابت های امسال لیگ آزادگان نیز حضور دارند، در 90 دقیقه وقت قانونی و 30 دقیقه وقت اضافه بدون رد وبدل کردن گلی از خط دروازه های یکدیگر، درنهایت به ضربات تعیین کننده پنالتی رضایت دادند.

شاگردان اکبر محمدی در تیم خونه به خونه در ضیافت پنالتی ها از 5 ضربه ای که در اختیار داشتند، تنها پنالتی دوم خود را از دست دادند و درمقابل شاگردان محمود فکری در تیم شاهین شهرداری بوشهر 4 ضربه نخست خود را به گل تبدیل کردند و ضربه آخر که سرنوشت صعود این تیم را تایید می کرد، توسط دروازه بان خونه به خونه دفع شد تا ماراتن پنالتی ها ادامه یابد.

در نوبت دوم پنالتی ها که هر تیم 3 ضربه دراختیار داشت، 2 توپ بابلی ها وارد دروازه تیم شاهین شد تا درمقابل تنها گل تیم میهمان و از دست دادن دو ضربه توسط بازیکنان این تیم، وداع زودهنگامی با جام حذفی فوتبال کشور داشته باشند.

تیم خونه به خونه مازندران در مجموع با پیروزی 6 بر 5 ، به مرحله بعدی این مسابقات که با تیم های لیگ برتری مسابقه خواهد داد، صعود کرد.

تیم خونه به خونه در فصل گذشته به فینال جام حذفی راه یافته و در بازی نهایی، از استقلال تهران شکست خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار