استانداربوشهر:
استانداربوشهرگفت:درحوزه تولید از سرمایه گذاران به صورت ویژه حمایت می کنیم و برطرف کردن موانع ومشکلات پیش روی آنها به مدیران کل و تمامی دستگاه های اجرایی تاکید شده است.
کد خبر: ۶۴۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۲ 01 September 2018

عبدالکریم گراوند درسفربه بندردیلم  افزود: تنها راه مقابله، پیروزی در جنگ اقتصادی که دشمن علیه جمهوری اسلامی راه انداخته کار آمدی نظام اداری، تسهیل گری و کمک به حل مشکلات جامعه است.
وی اضافه کرد: درحوزه تولید از سرمایه گذاران به صورت ویژه حمایت می کنیم و برطرف کردن موانع ومشکلات پیش روی آنها به مدیران کل و تمامی دستگاه های اجرایی تاکید شده است.
گراوند ادامه داد: بیکاری در استان بوشهر باید با همت دستگاه های اداری به صفر برسد.
استاندار بوشهر در باره طرح های افتتاحی هفته دولت در شهرستان دیلم گفت: 39 طرح عمرانی با اعتبار 540 میلیارد ریال درشهرستان دیلم بهره برداری و اجرایی شده است.
وی بیان کرد: در توافق بعمل آمده با وزارت راه و شهرسازی بزودی عملیات اجرایی هفت کیلومتر از جاده دیلم – بهبهان در مجاور روستای عامری کلنگ زنی و آغاز خواهد شد.
گراوند توسعه راه ها را یکی از بزرگترین خدمات دولت تدبیر و امید خواند و اظهارداشت: 35 میلیارد ریال از اعتبارات این طرح از وزارت راه تامین می شود و مابقی را از منابع استانی بزودی اختصاص خواهیم داد.
استاندار بوشهر یادآورشد: شهرستان دیلم با برخورداری از ساحل و دریا ظرفیت های بالایی در صنعت گردشگری دارد که زمینه مناسبی برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال است   

 وی تاکیدکرد: مدیران دستگاه های اجرایی این استان موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاران را برطرف و از آنها حمایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار