امام جمعه بوشهر:
امام جمعه بوشهرگفت: مسئولان اقتصادی باید در چنین شرایط برنامه فعال اقتصادی داشته باشند و از سیاست های انفعالی فاصله گیرند.
کد خبر: ۶۴۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۱ 01 September 2018

امام جمعه بوشهرگفت: مسئولان اقتصادی باید در چنین شرایط برنامه فعال اقتصادی داشته باشند و از سیاست های انفعالی فاصله گیرند.

به گزارش "تابناک" آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: با توجه به جنگ اقتصادی آمریکا و جهان غرب علیه ایران در چنین شرایطی مسئولان اقتصادی کشور براساس دانش، ظرفیت های داخلی، توجه به نخبگان اقتصادی، خرد جمعی و عملکرد جهادی فعالیت کنند.
وی تاکید کرد: مسئولان اقتصادی باید در چنین شرایط برنامه فعال اقتصادی داشته باشند و از سیاست های انفعالی فاصله گیرند.
صفایی بوشهری با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت: تعامل با کشورهای همسایه یک اصل است که باید مورد توجه مسئولان باشد.
وی با گرامیداشت 12 شهریورماه سالروز شهادت رئیسعلی دلواری گفت: این سردار مبارزه با استعمار انگلیس در زمان خود درسی تاریخی و فراموش نشدنی به کشورهای استعمارگر داد.
صفایی بوشهری افزود: رئیسعلی دلواری نشان داد که بخوبی می توان در برابر ابرقدرت ها ایستادگی کرد و با درسی که به انگلیس آموخت باعث شد تا آنها دیگر به هیچ کشوری حمله نکنند.
وی یادآور شد: انگلستان به عنوان ابرقدرت دریایی آن زمان چهار بار به بوشهر حمله کرد که در هر چهار بار با حماسه آفرینی علما، سرداران و مردم ناکام ماند.
امام جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته دولت اظهارداشت: شهیدان رجایی و باهنر الگویی به تمام معنا برای دولتمردان طول تاریخ هستند.
وی اضافه کرد: ایمان، اخلاق، ساده زیستی و جهادی عمل کردن شاکله شخصیتی این دو شهید بزرگوار بوده است.
صفایی بوشهری بیان کرد: بسیار مناسب است که تمامی دولتمردان آنان را الگوی خود قرار دهند.
امام جمعه بوشهر همچنین با تقدیر از مسئولان اجرایی استان بوشهر افزود: امیدواریم مسئولان این استان با تلاش، وحدت، همدلی و شناخت ظرفیت های استان بتوانند بوشهر را به جایگاه واقعی خود برسانند.
وی در ادامه با اشاره به شاخص های حکومت علوی اظهار داشت: عدالت، پاکدامنی، مردم محوری و تصمیم گیری بر مدار حق از ویژگی های بارز حکومت علوی است.
صفایی بوشهری با بزرگداشت سالروز تاسیس پدافند نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی یاد و خاطره شهدای این عرصه را گرامی داشت. وی تاکیدکرد: مذاکره با کشورهای اروپایی ایرادی ندارد اما نباید به آنها اعتماد شود زیرا آنها بر سفره جهان استکبار نشسته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار