استاندار بوشهردرجشنواره شهیدرجایی:
بوشهر: استاندار بوشهر گفت: رضایت مردم از دستگاههای اجرایی، تعامل با رسانه ها و مطبوعات و روزه سکوت نگرفتن در مقابل بیان عملکرد دولت از شاخص ها و ملاک های ارزیابی مدیران در جشنواره سال آینده شهید رجایی می باشد.
کد خبر: ۶۴۹۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲ 30 August 2018

بوشهر: استاندار بوشهر گفت: رضایت مردم از دستگاههای اجرایی، تعامل با رسانه ها و مطبوعات و روزه سکوت نگرفتن در مقابل بیان عملکرد دولت از شاخص ها و ملاک های ارزیابی مدیران در جشنواره سال آینده شهید رجایی می باشد.

به گزارش «تابناک»؛ عبدالکریم گراوند در آئین بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان و تجلیل از دستگاههای برتر افزود: با هدفمند کردن پروژه ها و با هدایت درست منابع و اعتبارات به سمت طرحها و پروژه های مشخص شده امسال 439 پروژه با بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار در شرایطی که دولت با محدودیت اعتبارات روبه رو است کار بسیار بزرگی است.

به نوشته ایرنا، وی بیان کرد: میزان اعتبارات هزینه ای و عمرانی در گذشته به حدی بود که نمی دانستند این پول ها را چگونه هزینه کنند اما امروز دولت تدبیر و امید با کمترین اعتبار پروژه های مهم و نیمه کاره سال های گذشته را به سرانجام رسانده است.

گراوند تاکید کرد: مدیران دستگاههای اجرایی نسبت به اجرایی کردن شعارهای دولت از جمله رعایت حقوق شهروندی و استفاده ازتوان و ظرفیت بانوان و جوانان بی تفاوت نباشند.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دلواپسان داخلی با تخریب و سنگ اندازی در مسیر دولت در مسیر افراطیون کاخ سفید گام برمی دارند، اظهارداشت: امروز دولت با 2 گروه افراطی داخلی و افراطیون کاخ سفید روبه رو است که هر دو در تلاش برای تضعیف دولت و ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنند.

گراوند یادآورشد:عملکرد این گروه از جامعه بعنوان دلواپسان هیچ فرقی با افراطیون کاخ سفید که در راستای تضعیف نظام گام بر می دارند نیست.

استاندار بوشهر اضافه کرد: براساس تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در این شرایط حساس همه جناح ها، گروه ها و احزاب سیاسی در راستای تقویت و حمایت دولت باید گام بردارند.

وی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگری به انسجام، اتحاد و همبستگی بین همه قشرها، گروه ها و احزاب سیاسی نیاز دارد.

وی اضافه کرد: در شرایطی که دولت تدبیر و امید با استفاده از تمام ظرفیت و توان خود در راستای حل مشکلات جامعه گام برمی دارد باید همه مسئولان با اتحاد و یکپارچگی و پشتیبانی مردم دولت را یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار