کد خبر: ۶۴۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹ 20 August 2018

بوشهر: استاندار بوشهر گفت: تا زمانی که شبکه فاضلاب بافت تاریخی بوشهر اجرا نشود، اجرای سایر طرح‌های توسعه ای در این بافت نتیجه ندارد بلکه هزینه بر است.

 عبدالکریم گراوند روز یکشنبه درجلسه بازآفرینی شهری بوشهر افزود: تا وقتی طرح فاضلاب اجرا نشود، طرح توسعه بافت تاریخی بوشهر متوقف می ماند.
استاندار بوشهر اظهار داشت: براساس برنامه اقدام مشترک محله های ناکارآمد با ساماندهی و برطرف شدن کاستی ها این محله ها قابل سکونت شوند.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه قرار است اعتبار این طرح را شهرداری ها، اداره کل راه و شهرسازی و کمیته های برنامه ریزی شهرستان ها تامین کنند، به فرمانداران تاکید می شود اعتبار برنامه اقدام مشترک را به صورت ویژه مد نظر قرار دهند.
گراوند اضافه کرد: با ابلاغ مصوبه شورای عالی شهرسازی، بخشی از مشکلات جنوب شهر بوشهر حل می شود و پیگیری لازم برای ابلاغ این مصوبه توسط استان انجام شود.
وی یادآور شد: در اعتباراتی که برای آسیب های اجتماعی اختصاص می یابد باید محله های هدف در برنامه اقدام مشترک مورد توجه ویژه قرار گیرد.
استاندار بوشهر گفت: در شهر بوشهر تنگک های 1، 2 و 3، سرتل، امامزاده، ریشهر، رایانی، کوتی و شنبدی در قالب برنامه اقدام مشترک شناسایی محلات ناکارآمد، ساماندهی می شوند.
گراوند با اشاره به مطالبات شهرداری‌های استان بوشهر گفت: میزان دقیق مطالبات شهرداری ها باید احصا تا از طریق وزیر کشور این موضوع پیگیری شود.
وی در ارتباط با وضعیت پارک لیان بوشهر افزود: براساس وعده ای که به مردم در مورد ساماندهی این پارک داده شد باید طرح و نقشه آن در کوتاه ترین زمان ممکن آماده شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار